Şakadan anlamıyorum, bunu anlamak doğuştan gelen bir şey mi yoksa sonradan mı oluşur?

Anlamıyorum diyince insanlar açıklama yapınca s4l4k gibi hissediyorum. Espri yeteneğim de yok. Hatta şakayı direkt hakaret olarak algılıyorum. Ciddiye alıp kötü hissediyorum. Nasıl düzeltebilirim ya bunu?
Şakadan anlamıyorum, bunu anlamak doğuştan gelen bir şey mi yoksa sonradan mı oluşur?
Cevapla