Ya ben kötü bi kız olmak istiyorum ilerde ama hayata güvenip olamıyorm da?

Benm ortam yok ya ezik olcam ya çok güçlü açık giyinen kötü bi esc kızı olcam. Hayalim var kişilğim öyle çünkü öyle de görülmek istiyorum artık norml olarak olduğum gibi görünmek istiyorum. Kötü kız yani. Ama şu an eğitim zaten böyle de kalmak istiyorum çünkü düşünsenize her şeye sahipsiniz kimseyi takmıyor kız olarak hayatın tadıını çıkarıyonuz ama birden basınızıa bişi geldi kör oldunuz. Yani ben de işte ne olmam gerektiği konsnda ilerde kararsız kaldım. Hayat elbet benden her şeyi alacak. Ama doymak da önemli. Aklımdaki tüm fntzleri yapıp doymam lazım ki ilerde doymuş bi şekilde olümü bekleye bileyim. Ama şeyden korkuyorum o kadar güzel bir hayat içinde birden kör olmak mesela dünya basıma yıkılır hayat beklenmedik şeylerle dolu ondan iyi bir insan olarak mı kalsam diye düşünüyorum. Çünkü basına bişi gelirse esc kızı kötü bi kızken havasını atıyor felan kız birden herkes uzaklaşacak 1 dostun olmayacak biliyorum geleceği görüyorum sadece karar veremiyorum. Şuanda kör olsam mesela esc kötü bi kızken kör olmak kadar koymaz bana. Çünkü bir hayatım oluyo ve kör olmak kaybedecekleriö varken ve hayata bağlı iken beni üzer. Bu yüzden hiç öyle işlere giriş memek evimde oturmak iyi bi kız olmak da istiyorum. Çünkü kendi halinde iken kör olsan üzülmem. Hiç tey ken kaybettiklerim umrumda olmaz. Ama hepteyken kaybetmekten çok korkarım. Ama doymak da gerekiyor ben buna inanyorum. Aklımds ergence fikirler varsa gidip yapmam gerek gelişmek için. Ama işte böyle...

Ya ben kötü bi kız olmak istiyorum ilerde ama hayata güvenip olamıyorm da?
Cevapla