Müzik dinlerken hayal kurmayı çok seviyorum 😻

Hazır müzik demişken güzel birer parça mı önerirseniz?😺
Sabah sabah bu parçayı dinlememde ne bileyim 😬
Müzik dinlerken hayal kurmayı çok seviyorum 😻

Hazır müzik demişken güzel birer parça mı önerirseniz?😺
Sabah sabah bu parçayı dinlememde ne bileyim 😬
Evet çok severim
https://www.youtube.com/embed/vEH_7lMYeRQEğer her gece yattığında
Büyülü düşler sana
Benden bahsediyorsa
Hemen tatlı uykundan uyan
Çünkü ben hiç uyuyamam
Seni düşündüğüm zaman
Ben ki sevmekten hiç usanmam
Umutsuz olduğu bir anda sevmek, ister her insan
Birazcık şanslıysan neden olmasın
Kendinden emin değilsen, sevme
Bensiz mutluysan
Hep öyle kal
Eğer her gece yattığında
Büyülü düşler sana
Benden bahsediyorsa
Hemen tatlı uykundan uyan
Çünkü ben hiç uyuyamam
Seni düşündüğüm zaman
Ben ki sevmekten hiç usanmam
Eğer her gece yattığında
Büyülü düşler sana
Benden bahsediyorsa
Hemen tatlı uykundan uyan
Çünkü ben hiç uyuyamam
Seni düşündüğüm zaman
Ben ki sevmekten hiç usanmam
Sabah sabah güzel parca öneririm ama tarzın olduğunu sanmam dineyecegini de sanmam evet dinlediği şarkıların hepsi anlam yüklüdür sözlü gerçeği yansıtan müzikler
Elimde olmadan yapıyorum bunu. hayallerimin fon müziği olarak kullanıyorum. şarkı sözlerinden çok hayallere kapılmak hoşuma gidiyor. senaryo yazan da ben oynayan da ben hem de başrolde. bazen geçmişe gidiyorum bazı anlar vardır ya değiştirmek istersin ya da bitmesin istersin işte o zamana giderim defalarca. en zevklisi yolculuklarda olur arabadayken dışarıya bakıyor , etrafı seyrediyor sanırsınız ama ben çoktan dalmışımdır hayallere... ama hayaller güzeldir tabi; acısıyla, tatlısıyla, bilim kurgusuyla.
https://www.youtube.com/embed/9ZIBcQBJnRUgenelde müzik dinlerken deli deli ritim tutarım araba da bile sevdiğim müzikte coşarak giderim 😀
bulaşıkları elimde yıkarken favorim bu şarkı ama
nazııığğğğn sitemiiiğğğn belli değil ben senin neyinim enlayamadığm diye bir söylerim hareketleri görseniz bende elimde eldivenler damara bağlamış köpükle dans sıra gecesi 😀
https://www.youtube.com/embed/FJPBLpwNIeI😄
Cevap
4Cevap
Hayale gerek yok istediğim her neyse onu yaşıyorum. Düşünüyorum ve yapıyorum o kadar basit.
Evet oluyor.. bazı şarkılar özellikle güzel hayaller kurdurur, mesele Yüksek Sadakat “Belki üstümüzden bir kuş geçer” şarkısı, mutlu huzurlu bir gelecek çağrısı sanki..
Hayal kurarken bile üzülüyorum.. .. sadece sen değil bende böyle dinliyorum neden bilmiyorum 😔
Geneli üzgünüm ben.. paylaşım da beni anımsatınca böyle oluyorum.. biliyorum caniko 😀
🙈
Resmen her şarkıya klip çekiyorum ama şarkıyı ben söylüyorum konserde binlerce dinleyicime ahsjs
şu an bi bas solo atıyor olsam efsane olurdu diyorum🤣
Bazen bazı şarkılar alıp götürüyor beni başka diyarlara...
Müzik dinlemeyi seviyorum fakat hayal kurmayı unuttum
yaa tabıı kı ister istemez bır yerlere gıdıyor ınsan !!!
Ayy ayy evett 🥳🥳
Bayılırım
Sevmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?