
Bir virüs olsaydınız insanlara neler bulaştiridiniz sizce?
Mutluluk virüsü yapardım, herkes ölene kadar mutlu olsun isterdim...

Bir virüs olsaydınız insanlara neler bulaştiridiniz sizce?
Mutluluk virüsü yapardım, herkes ölene kadar mutlu olsun isterdim...
Merhamet ve umut olurdu. Virüs demeyelim o olumsuz bir çağrı yapıyor insanda. Anlayış ve empati aşılardım herkese. Böylece saygısızlık, haksızlık, karamsarlık ve dahası yok olurdu
Ne güzel haklısınız, 👏
Saygı veya anlayış. Herkes saygılı/anlayışlı olsun isterdim.
Evet en onemlileri Her insanın anlamak ve anlaşılmak virüsü 👏👏👏👏
Hemen biri bu virüsü bulsun😄
😀 valla bulsun gönüllü denek olmaya razıyım
Anlayışsız insanları denek yapalım bence 😅
Anlayışsız insanları direk çöpe atsınlar onlarda virüs bilene etki etmez
Keşke hepsini çöpe atma gibi bir şansımız olsaydı. Dünya nüfusunun hızlı düşüşü diye haber olurdu:)
Valla öyle olurdu aslında kimse kötü değil ya doğru işlerine gelmiyor nefislerine ağır geliyor
Dünyada fazla insan kalmazdı
Kesinlikle. Nefsini terkedip İslam üzere olan biri kötü olamaz zaten Allah'tan korkar.
Az insan çok huzur:)
Aynen öyle haklısınız valla az insan çok huzur kafan rahat olur 😀
Cevap
2Cevap
Mesafe, akıl, zeka, mantık, sevgi, vicdan, merhamet, haysiyet
👏👏👏👏 güzel virüs 👍
👏👏👏
O zaman gülmekten hiç bi b*k yapamazdık... hicbisey bulaşmasın dursun durdugu yerde😅
Mutlu olmak iyidir en azından insan hep mutlu olur
Karabela hüsnü virüsü xd
iyilik yapma güdüsü...
Bravo 👏👏👏
Ahlak virüsü olurdum
En en önemlisi 👏👏
Bu devirde şart
Olması gereken aslında aileden başlar
Aile iyi olunca bozuk olan da var. Kendi içlerinde olması gerek.. bozulmuşlar
Evet haklısın insan içinde başlar
Birazda çevre etkisi olur
O da çok var ama uyarmak da suç artık..
Bu konularda herkes dönüp kendi kalpine bakmalı derim
Öyle ama uyarmadan geçince vicdan azabı cekiyor insan gene
Bir kötülük gördüğünüz zaman elinizle, gücünüz yetmezse dilinizle, ona da gücünüz yetmezse kalben buğz ediniz.” (Müslim, İman 78; Tirmizi, Fiten 11)
O zaman biz Allah'a bırakalım en iyisi
Evet en iyisi bu
Anlaştık 🤝
Tamam 🤝
Güzel ahaha
👍😀
Hiv dnskxks
Allah korusun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar