Sabırlı olduğunuzu düşünüyor musunuz?

Sabırlı olduğunuzu düşünüyor musunuz?

Ben genel olarak sabırlıyım çünkü her zaman için sabretmenin başarı getirdiğini biliyorum. insan sabredemediği zaman genelde hata yapar ben eskiden aşırı sabırsızdım bir şey olduğu zaman hemen olsun isterdim ama şu an ise aşırı rahatım çünkü bir şey olacaksa olur zaten ben elimden gelenin en iyisini zamanım varken yapmayı deniyorum o kadar.. bazen tabi ki de sinirlendiğim ya da aman boş ver uğraşma zaten olmaz dediğim anlar da oluyor ama sabretmek her zaman iyidir en azından insan bir şeyin sonunu görür böylece diğer türlü ise eline yüzüne bulaştırır hemen olsun diyerek...
Katılıyorum doğru bir yaklaşım
Çok sabırlıyım, yani en katlanilmaz şeylere katlanabilirim.. beni sevsin diye bekleyebilirim, bana sırtını dönene yüzüm hep ona dönük şekilde bekleyebilirim, kötülük edene iyiliğimle cevap veririm, hangi konularda sabırlı değilim, günlük iş güç konularinda yspilacak bir sey varsa kalkar yaparim, o an yapamayip rica ettiysem hâlâ yapılmadı ise yinr kalkar yaparim üstüne dunya kadar laf ederim.. acele işlerinde, sabirsizim.. ne zorlar, ? Yorulunca, tahammülum kalmayınca en küçük bir şeyde sabirim olmaz. Yani mücadele etmeyi birakinfa sabrim da tükenmistir.
Peygamber sabrı mı var bee mübarek 😄
Cevap
17Cevap
Sabırlı biri olduğumu düşünüyorum. Defalarca kez aynı olayları yaşayıp buna musamma gösteriyorum. Sonunda da sabrım taşıyor ve sinirli birine dönüşüyorsam bu sorunun bende olduğunu göstermez
Evet haklısınız. Keşke defalarca kez göstermeseniz ama yeri geliyo demekki
Evet sabırlıyımdır.. Ama bir yere kadar bir yerden sonra sabrım taşıyor ve ben benlikten çıkıyorum..
Evet bende
Normalde sabırlı bir insanım. Ama sonuçta hepimiz insanız ve sabrımız bir yere kadar dayanabiliyor. İşte böyle bir durumda kimsenin kalbini kırmamak için ve küçük düşmemek için sabretmeye devam eder veya alternatif çözümler üretirim. :)
İnsanız beşeriz şaşarız
Merhaba,
Sabırlı değilim sadece aşkıma karşı sabırlıyımdır ve küçük çocuklara karşı! 😅
Sabreden derviş sabrından gebermiş! 😂😂
Belki dayak yemekten gebermiş sjsjs
Genelde sabırlı bir insanım. Din konusunda yanlış hüküm verilmesi aşırı sinirlenmeme sebep oluyor bunun dışında sinirlendiğim konuları kontrol etmeyi başarabiliyorum.
Bende sinirleniyorum öyle olunca
Din, kimsenin babasının malı değil sonuçta tek bir doğru var onu biliyorsan söyle bilmiyorsan sus ama maalesef ki insanımız her konuda fikir beyan etmeye çok meraklı.
İmam Malik'in bilmiyorum dediği dini konularda cahillerin ahkam kestiği bir zamanda yaşıyoruz ne diyeyim...
ElhamdulilAllah evet sabirliyimdir
Hatta bazen ben bile kendime hayret kaLiyorum tam sabrim bitmek uzereyken nasil böyle sakin kala bildigimi bende bilmiyorum
Ne güzel sabır taşı mübarek
Vallaha ben bile nasil öyle oldugumu anlamiyorum tam herseyim bitti derken
Birden kendimi telefon sarjz dolmus gibi hissediyorum 😁
İnsan sandığından da güçlü çıkabiliyor 😊
Gerçektende öyle oluyormus
Cok sukur tabiki
Ve birde insana sabri veren rabbidir 😊
Mevzu sevdiğim bir adam olursa ona belli etmez bir sabırsız olurum.. ama başka mevzularsa sabrederim ya nolcakki 😊
Sevdiğim de sabırsızlandırır beni 😅
Çok sabırlıyım, aşırı derecede... Ama benim de sabrımın bir sınırı vardır... İşte o sınırda kendimi kaybedebiliyorum...
Tabi her şeyin bir sınırı var
Genel anlamda sabırlıyım. Haksızlık ve saygısızlık durumlarına gelemiyorum, bu konularda sabrım yok denecek düzeyde.
Bende öyleyim ya
Hamd olsun sabırlıyımdır. Bazı psikolojik sorunlar yüzünden sabrım bir anda yok olabiliyor ama.
Maalesef oluyor öyle şeyler
Saol sanada hayırlı günler
Çok sabırlı değilim hemen olsun isterim bazı seyler
Keşke öyle hemen olsa
Sabırlıyım. Sadece bir iki konu dışında sabırlı olamam gibi, sinirlerim.
Bende bende 😂
😃😃😃👍
Sabırsızım sabırlı görünürüm sabrımı anlayışsız denyolar ve ailem zorluyor
Ailen ne diye zorluyor
Aşırı sabırlıyım aşırıııı.
Sabrımın sınırlarını mantıksızlık zorlar.
Mantıklısın baya
Arsız insanlara tahammülüm yok, bazen suratlarına tokadı basmak istiyorum.
Hahahah bas gitsin bee
Sabırlız olduğumu düşünüyorum. Evet sabır"lız" sabırsız değil
Fazla sabirliyim gereksiz insanlara gösterdiğim sabır takdire şayan 🤦 .. saygısızlık ettiği an silip atacaksın çünkü bunu hak ediyorlar.. ikinci bir acaba mi demeyeceksin nett..
Sabırsız biriyim ya
Az biraz biraz başla 😅
Mecbur sabrediyoruz bazı şeylere..
Mükemmel derecede sabırlıyım 🙏
Hasısın o zaman 😊
Sabırlı değilim
Bazen bende
Her zaman sabır çözüm olmuyor
Sabırlı değilim.
İyiymiş
Sabırlıyım ama saygısız insanlar sabrımı zorluyor.
Hiç tahammülüm yok
Sabır sınırlarım azaldı
Azaltıyorlar
Sabırlıyımdır.
Çok iyi
Sabırlı oldugumu öğretti bana zaman
Zaman en büyük öğretici ve en pahalı öğretici
Sabırlıyım.
Ne güzel
oldukça sabırlıyım şükürler olsun
Çok şükür
Pek sabırlı olduğum söylenemez
Bazen zorluyor
Sabırlıyımdır ama her konu da değil
Tabi her konuda olmaz
Sabırlı olmam gereken yerlerin farkındayim diyelim :)
Aşırı sabırsız biriyim
Sıkıntılı 😅
Sabırlı ve inatçıyım.
Çok sabırsızım sabırsızlıktan ölüyorum
Bende bende 😂😂
Sabırlı değilimdir.
Bazen bende
Sabrım vardı ama artık tahammül seviyem azaldı.
Sabırlıyım pusuda bekliyorum 😍
Sabırlıyım ve sabır konusunda çabuk pes etmem
Bendeki sabrı bir görseniz. Taş olsa çatlardı
Hsyat zorlar
Hemde çoook
Çok sabırsız
Tut kendini
Sabirsizim
Yapıştır gitsşn
Nasil olcak o👀
Paaaattttt diyee ya da şaaaapppppp diyee 😅
Dğeilim sanırım
Yeri gelince olursun
Evet
Sabırlı değilim.
Azcık olsa iyidir ya
Sabırlıyım
İyidir çatlama ama dikkat et
hiç değilim
Hmm olabilir
Pek sabırlı değilim
Ben cok sabırlıyım
Sabırsızim
Sabirliyim
Hiç değilim
Tonu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?