Böyle olduğunda nasıl kimsenin umrunda değilsen..

İçinden geldiği gibi davrandığında da kimse senin umrunda olmasın


Böyle olduğunda nasıl kimsenin umrunda değilsen..

İçinden geldiği gibi davrandığında da kimse senin umrunda olmasın


Ben genellikle değer verdiğim kişileri umursarım ya da olayları mesela arkadaşlarımın derdi benim de derdim sayılır bu yüzden de her zaman onları umursar dertlerin dinlerim ya da bir şeyi başarmak istiyorsam sonuna kadar giderdim ama bunların dışında gereksiz kişileri ya da konuları umursamıyorum..
Eskiden en çok insanları umursuyor, kendimi ve hayatı ıskalıyordum. Şimdi ise en çok kendimi ve hayatı ciddiye alıyorum. İnsanlara takılıp kalmıyorum.
Bir şey beni mutlu ediyorsa.. ayip diyenleri umursamiyorum.. kimene ayibi da benim, gunahi da benim.. neleri umursarim.. cok sevdiğim insanlar tarafindan umursanmaz isem onlari umursarim.. neden, niçin, noldu der kafaya takarim
Ah canim benim ❤
Teşekkür ederim 💗
kimseyi umursamam önemsemediğim hatta bazen o kadar umursamam ki acaba yok muyum ben ya bile diyebilirler.. tabii sevdiklerim hariç onları umursarım işte hatta en çok onları umursarım
Cevap
11Cevap
Umursamazım, umursayanı umursarım djsj
Son zamanlarda insanoğlu desem ama sevdiklerim hariç. Tabi zekası yerinde olanlarda hariç tutarım. Laf anlatmak yerine devemi hendeğe sürüyorum. 😃
Umursamamayi yeni yeni öğreniyorum güzel şeymiş doğrusu. Değer görmeyi haketmeyenleri umursamıyorum artık
Hiçbir şeyi gamsız olma kararı aldım. Umatım başarırım
Değer verdiğim herşeyi umursarım. Değer vermiyorsam umurumun köşesi olamaz.
İnsanları çok takan umursayan biri değilim sinirlendiğim durumlar hariç 😄
Boş insanları, yalancı insanları, ikiyüzlü insanları...
Herşeyi umursamaz oldum artık arkadaşım varmış yokmuş umursamıyorum tek umursadigim geleceğim oda umursamadigin için oda yolunda değil yaşıyoruz ama öyle böyle🤷☺️
Kimseyi sallamıyorum rest çekiyorum herkese. Acayip kızıyorum bu ara millete. Dayak yiyebilirim çok gıcık oldular
hayata karşı tutumum bu yönde zira diğer türlüsü çekilecek gibi değil
Herşeyi çok fazla umursuyorum ben niye böyleyim..
Duygularımı kontrol edebiliyorum istediğim zaman istediğim şeyi umursamayı bırakabilirim
Bazı olayları ve kişileri umursamam.
Gerektiğinde umursamaz olmak gerek
Maalesef hiç değilim takarım...
Öyle değilim ama umursarım
Pek umursamaz olamıyorum...
Hayatım da yeri olmayan kimseyi umursamam
Bazen
Nefretimi kazanmış insanları…
Artık beni umursamayanı kafadan siliyorum
Hic bir seyi umursamam bu hayatta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?