İnsanlara niye hep ardından söylenen kişiler yaranıyor?

Hiç unutmam. Üniversitede ben iki yıla yakın Kyk'da kalmıştım. İlk yılki oda arkadaşım (Z) ikinci yıl bizim bölümden kimi kızlara da Kyk çıkmıştı ve kahvaltıda ben de Y'nin geleceğini deyince oflayıp "Offf! bu da mı gelecek?" demişti. Sonra onlar samimi oldu.

Bu sene dershanede de bunun örneklerini gördüm. Bilhassa da son zamanlarda daha çok örneğini gördüm. Onların arkadaşlığı benden daha sağlam oldu. Biz konuşmuyoruz. Üstelik ben dershanedeki kişilerle sorun da yaşamadım.

İnsanlara niye hep ardından söylenen kişiler yaranıyor?
Cevapla