
Tevekkül nedir?
Tevekkül ettinizmi?
Neler için Tevekkül ettiniz sizce?
Tevekkülün en güzel özeti:
"Kim işini Allah'a birakırsa
Allah ona dilediğinden
fazlasını verir.

Tevekkül nedir?
Tevekkül ettinizmi?
Neler için Tevekkül ettiniz sizce?
Tevekkülün en güzel özeti:
"Kim işini Allah'a birakırsa
Allah ona dilediğinden
fazlasını verir.
Tevekkül bir eylem için elinden geleni yaptıktan sonra dua edip Allah'a teslim olmaktır. Gönlünden geçen emek verdiğin maddi manevi her iş için tevekkül edilebilir. ☺️
Evet çok güzel Açikladiniz Ne güzel güzel olan her şey Allah bırakılır bıraktınız ne varsa Allah daha iyisini versin
Aminn inşallah
Bu koca dünyada bi vaşına hissettiğinde bile kendine Allah seninle diyip sadece ve sadece O'na güvenip dayanmaktır. Ateistler hemen atlayacaktır sözümü bitirmedim henüz.
Bu sadece dua et, Allah'ım ben sana güveniyorum de ve yan gel yat demek değildir. Ki İslam'da böyle bişi yok zaten. Sen ne istiyorsan Allah'tan onun için elinden geleni yapacaksın. Sonrasında Allah'ım ben elimden geleni yaptım sana güvendim demektir
Ben elimden geleni yaptım elimden gelmeyen her şey için Allaha bırakılır
Ne güzel güzel olan her şey Allah bırakılır bıraktınız ne varsa Allah daha iyisini versin
İlimli yerlerde bulundun mu?
Maşallah takvalisin bir yere mi bağlısin?
Yani buna cevap vermem pek uygun olmaz
Neden nefsin yönünden mi cevap vermek istemiyorsun yoksa başka bir şey mi?
Bu hayatta bana tevekkülün verdiği rahatlığı hiçbir şey veremedi.
Yapmam gereken her şeyi yapıyorum gerisini Rabbime bırakıyorum olursa olur, olmazsa da hayırlısı değilmiş.
Şöyle bir söz okumuştum çok hoşuma gitmişti; "Allah'tan bir şey istediğimde olursa bir defa sevinirim, olmazsa bin defa çünkü olması benim isteğim olmaması Rabb'imin"
Ne kadar güzel bir söz çok güzel anlattınız mükemmel bir cevap oldu 👏👏👏👏👏
Teşekkür ederim soruda çok güzel
Rica ederim asıl ben teşekkür ederim güzel yorumunuz var 👍
Cevap
2Cevap
Bıraktık önce çabaladık ettik sonra Allah'a bıraktık
Ne güzel güzel olan her şey Allah bırakılır bıraktınız ne varsa Allah daha iyisini versin
Amin inşallah
Amin bilmukabele
Dünyanın en huzur verici hissi
Evet aynen öyle Allah daim etsin
Amin bilmukabele
ben bütün işlerimi ALLAH’a bırakıyorum zaten ki..
Ne güzel güzel olan her şey Allah bırakılır bıraktınız ne varsa Allah daha iyisini versin
Amin ecmain :) elinden geleni kul olarak elbette yapmalıyız ama işimi sana bıraktım Rabbim demenin teslimiyeti ve sonucunu O’na bırakınca kesinlikle hayırlı olacağını bilmek bence harika bir his
Amin bilmukabele ne güzel düşünceniz var sizin istekleriniz Allaha ağır gelmez verirse nimet vermezse hikmet vardır vermiyosa bilene ne kadar zorluk okadar güzelleşir
kesinlikle :) aslında ALLAH’ı tanırsan bütün çarkları anlıyorsun zaten , mantık çok açık senin istediğin sana şer mi hayır mı sen bilemezsin ve o vermiyorsa hayırlı değildir konu her ne olursa olsun
Evet çok güzel açikladiniz maşallah takvalisiniz Allah daim etsin allahi tanıyan yarı yolda kalmaz derdi veren yoneldimi insan dermanı alır Allah kadirdir
ben çocukluğumdan beridir herşeyin farkındayım :) sadece tam anlamı ile müslümanlığı yaşayamıyorum o kadar
Anladım güzel düşünceniz var Allah daim etsin ibadetlerinizi artırsın
Amin cümlemizin :)
Amin ecmain bilmukabele 🤲👍🙂
benim icin zor olandir
Evet 👍
حَسْبُنَا اللّٰهُ وَنِعْمَ الْوَك۪يلُ
Çok kere
Ne güzel 👍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?