Kendimi en güzel şekilde ifade etmeye çalışırım ama o ara biraz yükselirim, hâlâ anlaşılmadıysam sinirlerim bozulur ve duruma göre ya patlarım ya da susar giderim.
Ve güzel bir şarkı bırakayım buraya, armağanım olsun. 😄

Kendimi en güzel şekilde ifade etmeye çalışırım ama o ara biraz yükselirim, hâlâ anlaşılmadıysam sinirlerim bozulur ve duruma göre ya patlarım ya da susar giderim.
Ve güzel bir şarkı bırakayım buraya, armağanım olsun. 😄

Anlaşılmıyorsam tepki versem de anlamazlar o yüzden yormuyorum kendimi. Nasıl anlamak istiyorlarsa öyle anlasınlar aman millete açıklama yaparak yoramam kendimi daha fazla enerjimi sömürüyorlar öyleleri...
Bu durum karşımdaki kişinin ben de ki yerine göre değişkenlik gösterir. Değer verdiğim birisiyse saatlerce günlerce haftalarca anlatırım yorulmam. Ben de bir değeri yoksa, kendimi yormam, nasıl anlamak istiyorsa öyle anlasın, umrumda olmaz...
şu an benzer bir durumla mücadele ediyorum. Büyük ihtimal arkadaşlığımiz sonlanacak. Kimseye kendini ezdirmemek en güzeli. Gerekirse yükseleceksin. Ailem hariç kimseyi alttan almam. Yol isteyene kapı orada..
Aynen öyle
Kesinlikle 👍 Kendine olan saygını asla kaybetmeyeceksin.. Seni ezeni sen de ez.. İnsanlar dişini göstermeyince ezer seni..
Tek sefer de anlamıyorsa daha fazla zorlamam. Sessizce uzaklaşırım. Bunun tam tersini yapıyorsam da yani karşımdakine kendimi anlatmaya çalışıyorsam gerçekten benim için çok değerlidir.. 😂
Aynı şekilde benimde öyle
Cevap
2Cevap
Ben nefesimi yormam kimse için.
Çok iyi
Merhaba,
Hiç umrumda olmaz, canları cehenneme! 😅
Anlaşılmak zorunda değilim, hiç kimse beni anlamak zorunda da değil! 😅
Anlayan anlar, anlamayan yol alır, keyfi bilir! 😅
Evet abi katılıyorum
EyvAllah kardeşim 😅
Değer verdiğim bir insansa anlaması için çabalarım ama önemsemedigim biriyse hiç uğraşmam. Umrumda olmaz
Yani ne gerek var ki 😅
Demi aynen
Surekli olan bir durum ve ben kendimi hep açıklama gereği duyuyorsam orada kalıcı olmam. Yollar ayrılır.
En güzeli
Anlaatiyorum, anlamazsa yine anlatıyorum.. baktim olmuyor susmakdan başka ne gelir elden.
Bir iki üç tıpppp. 😂
🙄he tıp susunca zor konuşurum ama
Şey pardon ama ben genel geçer bir cevap vermiştim de. Keşke üstünüze alınmasaydınız 😅
Alındım hadi bakalim
Anlaşılmayacağıma emin olduysam "neyse boş ver" deyip giderim :D
En güzeli
Bir kaç defa öfkelendiğim oldu ama değişen hiçbir şey olmadı. Üstüne ben aşırı tepki vermişim gibi bir tavır aldılar.
Artık direkt arama mesafe koyuyorum.
Sakince anlatmaya çalışırım yükselmeye gerek yok. O an anlayacak kafada değilse sessizce uzaklaşıp sakinlesmesini beklerimm.
Bazen yüksele bilirim
Hemen sinirlene bilirim
Sonrasinda susarim
Ben susup giderim kendimi yorwmam
yani ne gerek var kii
Aynen öyle
Bağırırım
Hahaha bağıttırmasınlar indanı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?