Yalnızlık kaynaklı depresyona ne iyi gelir?

Tek sebebi yalnızlık. O kadar bunaldım ki istemeden girdim sanırım depresyona. Allah kinseyi kimsesiz bırakmasım. İyi kötü bir dostu bile olmaz mı insanın olmayınca olmuyor işte yalnızlıkla sınanmak çok kötü…

Güncellemeler
+1 yıl
Çok neşem gidik
Yalnızlık kaynaklı depresyona ne iyi gelir?
Cevapla