Güncellemeler
+1 yıl
Çok neşem gidik
Tek sebebi yalnızlık. O kadar bunaldım ki istemeden girdim sanırım depresyona. Allah kinseyi kimsesiz bırakmasım. İyi kötü bir dostu bile olmaz mı insanın olmayınca olmuyor işte yalnızlıkla sınanmak çok kötü…
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Benimde tek bir arkadaşım yok çay icmyee çağıran biri bile yok aynı durumdayız bende depresyondaym bipolar hastasym
Yaa:/ bipolar ne oluyo
Yani geceleri uyuyamıyorum ortama giremiyorum ise girdiğim zaman insnanlara adapte olamıyorum
Çık tm
Cktm
Bak benimde hiç arkadaşım yok ben hiç kafaya takmak gez toz yeni yerlere kayıt ol spora başla ozaman olur belki
Olmuyo
Valla bende oyleyim bu siteye uye oldum biraz kafam dagilsin diye. Bilmiyom zor valla
Hım dikkat et çok sapıq var burada
Sagol farkindayim zaten
benidee ekleyinnnn o duruma ama tek fark ben yeni bişiler ögreniyom kendi başıma ehehe :)
Bnde öğreniyrm
Ben de aynı dertten muzdaripim istersen yazabilirsin
Nerede yaşıyorsun sen.. dinlen biraz
Niye dinlenim
Yazkonusalim
çaresi sevgili yapmak jsbsk
Ciddi düşünen yok
geçici koruyacak birileri olur en azından
Çevremde yokki kimse
instadan
İnstadn nası olcak
İlgi ve sevgi
Yok işte
ulaş bana
ulaş bana konuşalım
doğaya çık hayvanlar insnalardan iyidir
Hiç mi yok etrafında kimse
Yok
Dertleşmek ister misin
Olur
Özelden mi burdan mı
Özel
Yaz istersen
Takip at ya da
Komuşşak mı
Mastürbasyon
Anlık zevk mutluluk vermez sürekli
Ozaman sürekli mastürbasyon 😂😂
Saçmalama spk spk hareketler
Alakası yok
Var her haltı cinsllğe bağlamayın
Sapikmisin
Hayır sen
Hayır
Bnde değil bak hani bir sıradan havadan sudan muhabbet edersin ya karşılıklı ona ihtiyaç duyuyosun bir süre sonra o dediğin başka bişey
Yaa ben öylesine söyledim zaten burayı ciddiye almıyorum pek trol olarak yazdım yani 😂
Hım anladım iyi peki
Kaç yaşındasın
23
Hmm iyii
Sen
26 bende
97lisin yani hım
Evvett
İyi
Evet