Ben bir ergenim ama artık son evresine geldiğimi düşünüyorum sizce?

Ortaokuldayken ilk ergenlik dönemim çok aptalca geçmişti lisede bu 2, 3 senede de orta ergenlik dönemini tamamladığımı ve artık ergenliğin son evresine geldiğimi düşünüyorum. Nasıl anlarız artık yavaş yavaş ergenliğin sonuyla genç yetişkinliğin başında olduğumuzu? Fizyolojisini biliyorum ama ya işin psikolojisi?

Ben bir ergenim ama artık son evresine geldiğimi düşünüyorum sizce?
Cevapla