♾️ şu an da parmaklarınızı şıklattığınız zaman istediğiniz bir şey gerçekleşecek, bunun ne olmasını isterdiniz.

♾️ şu an da parmaklarınızı şıklattığınız zaman istediğiniz bir şey gerçekleşecek, bunun ne olmasını isterdiniz.

Dünyada şuana kadar hiçbi tane savaş olmamış oomasini dilerdim
Bugüne kadar savaşlarda milyonlarca insan suçsuz nedensiz yere öldüler bunu geri almak isterdim
Bence en güzel dilek bu
İnsanlar birbirlerinin hayatını güzelleştirmek için çabalasa dünya cennete sol çekerdi
Ruhumda cevap bekliyen daha bissürü soru var 😔
Bunu benden başkası dilemez
Cunki insanlar canım saçma düşüncelerinin başkaları içinde önemsemesini ister
Ben kimyasal element tablosunu yazan kişinin bu savaşta keskin nişancı tarafından öldürüldüğünü biliyorum yani eğer savaşlar oomasaydi bu bilim adamı insanlığa hizmet etmeye uzun yıllar devam edip bilime insanlığa hizmet edicekti
canım saçma şeyler yüzünden insanlar birbirlerini öldürdü
Bu çok saçma?
Ne yani parmağımı şıklatınca Ferrarim çok param ve sarışın bi hatun yanımda olsun mu demeliyim?
Benninsanin ve insanların mutluluğunu düşünmek zorunda olan bi insanim
Gerçekten insanın yaşının ileri olması gençken ne kadar saçmaladığının bi göstergesi?
Nasıl mı?
İnsan gençken hayatı sadece para müzik eğlence sevgililik kop eglen hopla zıpla diye biliyor
Şimdi ben hayatın sadece tüm insanlığın bir arada huzur içinde yaşamasından geçtiğini öğrendiğim yastayım ve bu yaşımın rakam karşılığının hicmi hiç önemi yok
Cunki yaş bi saniyedir puf zaman geçer geçmesine engel olamayız
Zaman evrenseldir ve zamanın asla pili yoktur
Anı yaşa mutlu et mutlu ol paylaş çoğalsın
İmza uyanmışlardan biri dersin
Sigarayı bırak o seni bırakmadan
Ve bende iron man başka bir evrene gidip üst varklıklı medeniyetim ile dünya da hüküm dalgasını gösterip eziyet eden zümrelere savaş açıp kadim ve bilinmeyen üstü örtülen tüm pisliği gün yüzüne çıkarır uzay savaşlarına neden olurdum. Tanrım bu hiç iyi fikir değil ancak isteğim bu.
şu an tatilde olmak isterdim mesela ama neyse ki eve erken geldim bugün ve keyfini sürüyorum :D
Keyifli günler abla :D
Teşekkürler Barış :D ✨
Rica ederim :D ✨
Kahvem ve tatlım tazelensin😎
☕🥧🍀😎🎉
✨😎🍀☕🍂
Cevap
26Cevap
Bize istediğimiz nasip olmaz :D durum aynen şu
https://www.instagram.com/reel/ChXua46luCS/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Kuzenlerimin yanında olmak isterdim. Bu yazın onları göremedim 🤦♀️
Birinin 5dakika beni dinlemesini oda dinlemek istemediğini beş dakika bile ayıracak dinleyecek zamanım yok demiş bende tamam canın sağolsun demek istedim. Gerçekten sağol
Bir çuval dolusu altın önümde olsun. 😄
Hemen :D 🌸
7 Ekim biran önce gelsin ve kuzen düğününde abimleri görmek 😊burun ameliyatının çabucak bitmesi vs de:)
Malum zat var ya oooo baştaki oo duman olsun bir sussun bir gitsin bir görmeyelim
Ne olursa olsun, bulunduğumuz ortamdanda sıkılacağız, amacımız ortamı değiştirmek değil ortamımızı güzelleştirmek isterdim
Hayal ettiğim hayatı yaşamak isterdim, parmaklarımı şıklattığımda başka bir evrende olsam çok iyi olurdu 😄
Barış_lonelyforever den en iyi kız cevabı seçildiniz mesajı 😁🙂
Aslında iki yıl öncesine gidip bı hatamı düzeltmeyi isterdim
Hayalimdeki Hyundai i20 N arabası kapımın önüne gelsin.
Bundan bir kaç sene sonrasında olmak isterdim
Hayata dair tüm önyargılarımdan, komplekslerimden kurtulmak...
😍Sevdiklerimle beraber bir adada olmayı..
Işınlanmak istediğim bir yer var beş dakikalığına da olsa gidip gelmek isterdim..
18 yıl öncesine döneyim şimdiki aklımla, süper olurdu.
Sinirimin alınmasını ve pamuk gibi biri olmayı isterdim şu an
karın agrimin geçmesi ve havanın bu kadar sıcak olmamasii
Alaaddin'in direkt kendisi benim olsun. Lambası falan kesmiyor😂
Şimdi yanımda olmasını, ve ona ne kadar ihtiyacım olduğunu söyleyip kocamaaan sarılmayı 😥😊
Kimmiş bu :)
@ece_göktürk En çok ihtiyacım olan kişi işte 😊
Kim sevgilin mi :)
@ece_göktürk Yok, benim sevgilim yok girmem ben o işlere 😊
Gölkenarı serin ve doğal bir ortama ışınlanmak istedim.
Koca bir tabak dilimlenmiş karpuz gelse süper olurdu.
Büyük bir hayalim var o olsa yeter benim için.
Yüz milyon milyar dolar xd
Elektriklerin gelmesini 😅 Adana 50 derece elektrik yok klima çalışmıyor yaniyrüzzzzz😅
Maldivlere gitmek isterdim ✈
Masterchef’te yapılan bşr kaç yemeği bana yedirseler
Her şeyin donmasını yani canlı cansız her şeyin hareketsiz kalmasını. Kısacası zamanın donmasını
Zamanın geri akmasını isterim
Önümde pitbull olmasını isterdim
Yarimin konyalı olması
Bu zalim dünyadan gitmeyi dilerdim
Gençlik zamanımda olmak isterdim 25 yasında
Tavuklu pilav, acı biber turşusu ve ayran
Düne geri dönmeyi
Hiçbir şey istemiyorum şu an
Hayallerimin ve dileklerimin gerçek olmasını
Şöyle mangalda pişmiş et 😂
Gümüşlükte uyanmak isterdim.
avrupaya ışınlanmak isterdim
r6 isterdim heralde
2 sene öncesine gitmeyi..
Aşkımın yanımda olması ( olacak olan )
Çuval çuval paranın olması 💰
On sene önceye bıraksınlar beni..
Pişmanlıklarınız var :/
5 sene sonrasına ışınlanmak
Norveçte olayım
Zamanı geriye almak gidenleri getirmek..
Zaman geriye aksınnnnn ⏳️
2 milyon doların yanımda belirmesini isterdim.
İstediğim dileklerin gerçekleşmesi
Hoşlandığım kişi sevgilim olsun. 😅
Gün batımında deniz kenarında olmak isterdim 🥹
Evrenin yarısının yok edilmesi.
Kimsenin olmadığı bir yerde uyumak.
Senin bir dilek hakkın fazla olsun ….
Z kusagi turk kizlarinin gitmesini isterdim
fiziksel değişim
50 kilo olsam fena olmazdi
Evlilik
zenginlik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?