50 yıl sonra insanlara nostaljik gelecek şeyler nelerdir?

50 yıl sonra insanlara nostaljik gelecek şeyler nelerdir?

Her şey olabilir yani şu an ki şarkılar. ya da oyunlar. veya filmler olabilir mesela. bana şu an bile çoğu şey zaten nostaljik geliyor. yani mesela 4 ay önce yaptığım şey bile eski geliyor. zaman nedense çok hızlı geçsin istiyorum belki de canım sıkıldığı için olabilir ama insanların çoğu da bence karakteri samimiyeti özleyecek. her şey o kadar yapay olacak ki maalesef
Teşekkür ederim..
Rica ederim..
cep telefonlari
Aynen akıllı telefonlar olur muhtemelen.. 😅
kesinlikle
eig için teşekkür ederim
Rica ederim..
Cevap
12Cevap
Şu anda kullandığımız tüm teknolojik aletler..
günümüzde bize teknolojik gelen her şey bence
50 kuruş 1 lira 5 lira falan, pardon şu an nostaljiye karıştılar zaten
Tüplü tv bile nostalji oldu 50 yıl sonra nostalji olacak şey şu an icad edilmemiş olabilir
Televizyon izlemek
Iphone 14 pro max :D :D
Eski hayatı geri istemek ama asla öyle bise olmicak dünya kotulesiyor
Hayatta kalırsak iyidir
şu an kullandığımız her şey
Belkide dizel ve benzinli arabalar
İnşallah internettir 🤭
diziler olabilir
İphone 14 pro max
Hayvanlar..
Ağaç
KS olabilir
Tiktok olabilir 😄
Ben😂😂
İnsan olmak.
Elbise aykakabi
Okul….
Kagit para
50 yili bulmaz
Çaydanlık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar