Ailem bana çok rahatsın diyor sizce rahat insan olmak kötü mü?

Ailem bana rahatsın diyor ben kendi halinde ağır başlı biriyim herhalde bu yüzden diyorlardır. sizce rahat insan olmak kötü mü?

Ailem bana çok rahatsın diyor sizce rahat insan olmak kötü mü?
Cevapla