Kişilik & Karakter Bu hayatta En büyük pişmanlığınız ne oldu? Gri3480 Takip Et Guru Yaş: 46 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 31 Yapay Zekaya Sor Vardır herkesin bi pişmanlığı.. Güncellemeler+1 yıl Güncell Bu hayatta En büyük pişmanlığınız ne oldu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Yapamadıklarım sadece 1 0 Yorumla
ShelbyThomes Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Gece azdıktan sonra sabah uyanınca şu dilimi... Derim genelde 1 0 Yorumla
LeyloşBen Takip Et Xper 1 Yaş: 26 +1 yıl Kısa bir süre irlandaya gittim pişmanlıgım Türkiye'ye geri dönmek 2 3 Yorumla Gri3480 +1 yıl Tekrar gitme imkanınız varsa gidin Yorumla LeyloşBen +1 yıl Tamamen ona odaklıyım ancak uzun bir süre zor gibi Yorumla Gri3480 +1 yıl Hayırlısı olsun Yorumla
qqqqqppppp Takip Et Xper 2 Yaş: 20 +1 yıl Başkalarına değer verdiğim kadar kendime değer vermemem. Ama artık öyle değil 🙂 1 1 Yorumla Gri3480 +1 yıl Umarım:))) Yorumla
ironiq Takip Et Master Yaş: 50 +1 yıl Pişmanlığım yok yaşanması olması gerekiyormuş olur en fazla bu da ders olur 1 0 Yorumla
25dadaşkızı25 Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 46% +1 yıl kendi cinsimle bir clubte svşmek oldu cok pısamndım 0 2 Yorumla Gri3480 +1 yıl Yanlış davranışlar ve hareketler umarım bir saha tekrarlanmaz Yorumla 25dadaşkızı25 +1 yıl cook sarhostum 1 adım atamıak akdar bi anca wc baska kadınla cıplak gördım kednım igredım cok opişman olmustum Yorumla
GunesKylr Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 50% +1 yıl Hadi dediğinde harekete geçmedim. Öylece durdum 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Beni hiç bı zaman sevmiycek birini çok sevdim değer verdim... 1 2 Yorumla Girlsask00 +1 yıl Insan bazen kestiremiyor cunku. Yorumla Cevap sahibi +1 yıl @Girlsask00 maalesef Yorumla
Semaptik Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 86% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 803 cevap paylaştı. Sevmek, birink haddinden fazla sevmek 1 0 Yorumla
Girlsask00 Takip Et Xper 5 Yaş: 44 +1 yıl Beni seveni degiil de beni sevmeyeni istemeyeni secmem oldu. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Yapamadıklarım sadece
Gece azdıktan sonra sabah uyanınca şu dilimi... Derim genelde
Kısa bir süre irlandaya gittim pişmanlıgım Türkiye'ye geri dönmek
Tekrar gitme imkanınız varsa gidin
Tamamen ona odaklıyım ancak uzun bir süre zor gibi
Hayırlısı olsun
Başkalarına değer verdiğim kadar kendime değer vermemem. Ama artık öyle değil 🙂
Umarım:)))
Pişmanlığım yok yaşanması olması gerekiyormuş olur en fazla bu da ders olur
kendi cinsimle bir clubte svşmek oldu cok pısamndım
Yanlış davranışlar ve hareketler umarım bir saha tekrarlanmaz
cook sarhostum 1 adım atamıak akdar bi anca wc baska kadınla cıplak gördım kednım igredım cok opişman olmustum
Hadi dediğinde harekete geçmedim. Öylece durdum
Beni hiç bı zaman sevmiycek birini çok sevdim değer verdim...
Insan bazen kestiremiyor cunku.
@Girlsask00 maalesef
Sevmek, birink haddinden fazla sevmek
Beni seveni degiil de beni sevmeyeni istemeyeni secmem oldu.
Bir grup arkadas arasinda seks yapmak
Yok sanırım
Yalnızlık,
Var birşeyler boş ver
Ailemi dinlemek
Ne olmadı ki