Emoji kullanırken sürekli aynı emojiyi mi kullanırsınız?

Yoksa duygularınızı ifade etmek adına en uygun hangisiyse onu mu?

Ben genellikle 😂🙃🫶 bu üçünü kullanirim pek şaşmaz 😂

Güncellemeler
+1 yıl
😎😏
Güncellemeler
+1 yıl
▶️🌕
Emoji kullanırken sürekli aynı emojiyi mi kullanırsınız?
Cevapla