AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
95Cevap
Erkegi eksik yazmissin ya gegirmesi bastaa tukurmesi filan ogg
:)) Ankara da yasiyorum ben, en yakin arkadaşlarımdan biri erkek. Yani yadirgamiyorum eskisi kadar. Tabi abartilmadigi surece.. :)
Bende sungurludayim seni anlıyorum :(
İste bide üstüne en yakin arkadasim öküzgillerden olunca bu durum normal geliyor bana :)
Sen hic gegirmio musun canım :)))
Insanla icinde yapmiyorum canim.
Sokakda yururken islik calan bagiran kizlar gordum durduk yere sogudum onlardan igrendim
Sadece kaba ve küfürlü konuşanlara karşı ıyyyu diyorum :))
erkek gibi küfür eden kadanlar çok itici geliyor. birde ne olduğunu bildiğin ama birileri tarafından şişirilmiş öz güven patlamsı yaşayan kızlarç
bir bayan olarak ben bile katlanamıyorum öyle kızlara, erkeklere itici gelmesi çok normal.
Ama böyle kızları çekici bulanlarda var-_-
evet kuzenimin çok hoşuna gidiyordu bu kızla senin işin olmaz evlenecem dedi. 3 hafta sonra ayrıldılar
Öyle bir tiple çok bile sürmüş :)
Sen söylemişsin zaten kızla ilgili ek olarak erkek gibi davranması ağzını yayarak konuşması oturup kalkmasını bilmemesi küfürlü konuşması çok nazlı olması trip atması gereksiz yerlerde
Kacinci kez söylüyorum bilmem ama erkek gibi küfreden kizlar kadar nefret ettiğim tek şey karsisindakinin bayan olduğunu fark etmeyecek kadar saygisiz ve edepsiz erkeklerdir.
Aynen oyle katılıyorum sana canim herkes haddini bilecek saygı sevgi olacak
erkekte çekingenlik ürkeklil ve böyle aşırı kibarlık filan ama kızda da ayarsızlık... kız dediğin biraz edepli olcak , tamam sevecen, eğlenceli de olması lazım ama dengeyi tutacak :D
Asiri kibar erkekler hep yapmacik gelmistir. Dogal olan hersey guzel bence.
Kiz erkek farketmiyor edepsiz insani sevmem. Türk olmanin en büyük ozelliklerinden biri de edipli olmak bence. Edep ahlak diğer her toplumdan daha on planda bizde.
ya tabi :).. kız dediğin biraz sakin , sevimli ne biliym normal olcak :D.. ne öyle metalciler, erkek fatmalar, orda burada yatıp kalkanlar :D...
Sakin bir insan oldugumu söyleyemem ama saydiklarinin hiçbiri olmadigim da bir gerçek :)) genellikle bulunduğum ortamda hep anlatacak birseyi olan gülmeyi seven yeri geldiğinde cocuklasan bir insanimdir. Ama is abartiya kactiginda fazla kontrolcu davranabiliyorum. bir anda degisincede tanımayan herkes bir noluyor bu kiz kim bakislari atar birbirine :))
zaten sakin derken yerine göre , afedersin ama kamikazede de tık çıkarmadan oturursa şüphe duyarım... kısaca nerde nasıl davranılacağını bilsin yeter, yalnızca benim yanımda kendisi olsun :D
Simdi daha net anlasildi demek istediğin :)
anladıysan sevindim :))
Erkekte; saygisizlik, kufur, sapiklik.
Kizda; burnu havada, kendini birsey sanan.
İkisininde carpcaksin agzina bitane :)
Bugün kaç kez ayni tepkiyi verdim bilemiyorum.
Şiddet yanlisi yapıyorlar insani :)
Boyle artistlik ya da dikkat cekmek icin yanindaki arkadasina vuran el sakasi yaoan
küfür eden kız hiç çekilmiyor. aptal salak senin neyine yetmiyor da a. ına koyarım gibi iddalı laflar ediyorsun. geneli ergen liseliler..
Bu konuyla ilgili görüşümü belirtmiştim zaten. Erkeklerde bile iğrenç dururken, kızların uygulamaya asla geçiremeyeceği küfürler etmesi cidden çok iğrenç!
Erkeklerde kizlari citli anlamda asagilamalari
Kizlarinda boy seviyesinin ortasinda yukari kalkan gotu goren diyecek secret a. q
çekici ya da itici gelen bir durum yok benim için.
sadece muhabbet içinde olduklarım ilgilendirir.
onlarında çekici mi iticimi diye düşünmem
Ben israr eden kizlardan nefret ederim.
Israrcı insanlar cidden çekilmiyor.
Herhangi birinin iltifatlarına gülmesi. Daha doğuru şey gibi gülmesi midemi bulandırıyor, ve birdaha yüzüne bile bakasım gelmiyor
Sanırım küfür etmesi ve yanımda başka kızlara bakması
yapmacık olmasıı ve o berbat tipiyle kendini dünya güzeli sanması
Genel yorumlara baktigimda yapmacik tavirlari kimse sevmiyor sanirim.
kim sevebilirki sence? :D
Ben de sevmem ama kimse sevmiyorsa o yapmacik insanlar nereden cikiyor acaba?
Bu soruyu yayinladigimdan beri ayni şeyi düşünüyorum :) çoğu insanla benzer dusuncelerdeyiz. Peki sinir olduğumuz bu insanlar kim acaba?
Kafamda deli sorular :))
Onlar bize ibret olsun diye yaratıldılar :D
Peki o zaman :))
Yılışık olmasın ilk önemli olan bu
Gerçekten rahatsız edici bir tavir
Egosunun yüksek olmasi, bencil ve ukala olmasi
100 yılın sorunu bencillik -_-
Ukala, kendini beğenmiş
Bazen bu tarz insanların kafasını duvara sürtüp, kıvılcım çıkartasım geliyor -_- Hatta bu yetmiyor meydan dayağı atacak noktaya geliyorum.
Haha aynen
Bilmis bilmis konusmasi.
Erkeklerde daha bir itici oluyor:)
Ağzını eğerek konuşması.
Evlat olsa sevilmez :)
Aynen.
lakayıt olmasın yeter
Lakayt insanlar hiç bir ortamda sevilmez, kaldı ki ikili ilişkilerde hiç.
Kizlarda en nefret ettigim tavır g/tü kalkik olmasi :D
ilk flört anlarında ters cevaplar verilmesine tahammül edemiyorum
Çok iyi yalan söylemesi, beyaz sütyen yani iç çamaşır giymesi..
Saf ayağına yatıp erkeği kandırdığını düşünen tiplere
Ayni tipin birde erkek versiyonu varki ikisi de dayaklik..
Beraber oturuyorsak aramizda tartismada olsa o masadan beni tek bırakıp kalkmasi en çok bu zoruma gider. Ne olursa olsun oradan elimi tutup çıkmali...
Lanlı lunlu konuşması.
Ankara da "lan" "canım" gibi bir kelime ne yazık ki -_- Kız erkek herkesin ağzında -_-
Aynen öyle
Erkek gibi davranan kızdan soğurum net.
Arkadaş ortamımda olmamasına mutlaka dikkat ettiğim kız tipi :)
Aynen hiç çekilmiyor
erkek trip atması kızın bebek gibi konuşması
Trip atan erkek -_-
yalandan gülemeler :://
İnandırıcı olduğunu sanmaları da cabası -_-
Her olaya atlamaları kadındada erkekdede
Bencil ve kendini beğenmiş olması
yapmacık hareketler
Kız erkek farketmiyor, gerçekten acınacak tipler -_-
fazla yumusak olmasi.
Kizin ayni erkek gibi tekme atmasi
Küfür etmesi
Sanki sevgilisi değil, askerlik arkadasi var karsisinda-_-
Kendini beğenmiş
Sanırım en çok karşılaşılan durumlardan biri bu ne yazık ki.
Sahtekarlık, yalan..
evlerden uzak denilen cinsten.
Insan karakteri.. O insanla ömür boyu mutluluk olmaz..
Kesinlikle..
Kız erkek farketmez ayarı insanlara taamulum yok
Bir bayanın yolda sigara içmesi.
Kendini beğenmiş olması
Kendini beğenmişlik ego
gösteriş meraklısı kızlar
Kendini begenenlerden nefret ederim :)
kıskançlığa hiç gelemiyorum
Her şey dozunda güzel. Kıskanılmak güzeldir, karşıdaki insanın seni sahiplendiğini gösterir. Ama her önüne geleni kıskanan, ve mantıklı mantıksız her konu da olay çıkaran kız/erkek farketmez iticidir.
Bir kadının osurması :D
Oldu mu bu:))
oldu :D
Kızın erkek gibi davranma çabası!
Kufur etmesi pis olmasi
Adı üstünde erkekte tavır a sinir oluyorum ben :)
Kiz gibi trip atip saçma tavirlara giren erkeklere bende sinir olurum :)
Çok kötü bsey ya :)
Kesinlikle..
Ben de kizdaki tribe uyuz oluyorun trip kiza ozgu bisi mi
@aykırı_ruhh Hangi yorumum da bilmiyorum kızlara yakıştırmadığımı, bu kadar gıcık bir tavrın erkeklere hiç yakışmadığını söylemiştim zaten.
Kiz erkek kimseye yakismio dediysen sorun yok
Erkeklerden nefret ediyorum her türlü
Ben ne yaptim be?
Erkek olmasa kadının, kadın olmasa erkeğin değeri olmazdı bu hayatta. Erkeklerden nefret etmenin bir sebebi var mı peki?
Sebepsz sey mi olur bosver gtsn..
Babandan da mi nefret ediosun
Pembe giyen, takı takan erkekler (!)
Tiki kızlar
Ankara da her iki tipten de çok var ne yazık ki -_-
Kendini ovmesi ve başkalarını küçük görmesi
Kendini öven insanları başka kimse övmez zaten, övülecek bir yanları yoktur genellikle..
Doğru aynende öyle oluyor zaten. :)
Kendini beğenmişlik ve ukalalık
Özgüven iyidir, ama kendini beğenmişlik insana her zaman birşeyler kaybettirir.
Komik ve acınacak duruma düşer sadece
Aynen öyle.
Ukalaliktan nefret ederimmm
ıkısınde de yapmacık tavırlar.
Tavrı boşverdim de kokmasınlar artık.
kendini bilmişlik yapması
Gotunun kalkık Olmasi!!
Mecaz.
Parasıyla övünen en iticisidir.
Parayla adamlık/insanlık olmadığını anlatmak lazım onlara..
Kesinlikle.
dünyayı ben yarattım havaları.
O tipler genellikle hiç bir haltı da bilmez zaten -_-