Babamın pantolonu giydiğim için bana erkek Fatma diyorlar üzülüyorum ne yapmalıyım sizce?

Zaten pantolondan başka bir şey giymem ben pantolon rahat seviyorum babamın pantolonlarıni giyiyorum babam rahmetli oldu 1 yıl oluyor pantolonu aşırı rahat onun giysilerini ben giyiyorum
Babamın pantolonu giydiğim için bana erkek Fatma diyorlar üzülüyorum ne yapmalıyım sizce?
Cevapla