Erkekler mi, kadınlar mı bu konuda master the great? 😛🤘🏻
Keyifli akşamlar.. ✨️
#smell
Keyifli akşamlar.. ✨️
#smell


Kadınları bilmiyorum ama ben sadece gerektiği zaman stalk yaparım ki oda zaten takip amaçlı değil şaka için :P keyifli günler ✨🥂
genellikle kadınlar daha çok iyi oluyor stalk konusunda çünkü erkeklere göre daha takıntılılar.
Bence bu cinsiyetle ilgili değil bu bir yetenek ya. d eline yüzüne bulaştıran kadınlarda var, tereyağından kıl çeker gibi stalk yapan erkeklerde var. Kendini hiç belli etmeden stalk yapan kadınlar var, "ben buradayım" diye bağırırcasına kendini belli eden erkekler var.
Müko, mükemmel yani...
Cevap
27Cevap
Erkeklerin de sinsi stalk edeni var bence nadiren. Kupalar her ne kadar bizde olsa da 😅
Benim stalk yapmadığım kesinde 👀başkasında kim daha başarılıdır bilmiyorum 😬😂
Tabiki kadınlar 😆
Bizler ajan olarak doğacakmışız
Kadınlar derdim ama bazı erkekler var ki kadınlara taş çıkartır. Ama çoğunluğa bakarsak kadınlar şüphesiz
Şahsen stolk konusunda bayağı iyiyim beni bu hale getirenler utansın 😂
Stalk mi oda ne ben yapmam öyle şeyler bütün erkek arkadaşlarının gbtsini sorgulatirim ruhlarına Fatiha okurum sonra 😂
Erkekler bu işi beceremiyor😅
Belli edenleri diyosan, onlar bilerek belli eder bazen varlığını hisset diye 😅
Genel :))
Bazıları da bizden daha iyi orası ayrı😅
Kesinlikle 😂
Ben usta bir Stalker olabilirim. Bir stalk yaparım, bir gözlemlerim var ya, karşı tarafın ruhu bile duymaz. 😃
Canım istediğinde öyle bir stalk yaparım ki uzmanım diyen ağzı açık kalır. 😂😂
Bence de kadınlar ama görsele bittim ya. Bu bitik halde gece gece gülümsüyorum. 😃😃
Kimin vakti daha boş ve yapacak daha boş bir işi yoksa o.
Biz kadınların eline erkekler su dökemez bu hususta
😄 görsel çok hoşuma gitti, sizin elinize su dökemeyiz efendim
Bazen diyorum ki, keşke yetenekli olmasaydım gördükçe bazı şeylere şok oluyorum üzülüyorum olan bana oluyor.
İsteyerek yapan kitabını bile yazar.
Tutku yaşayan var bununla 😅
Bilemem artık kim neyi nasıl yaşıyor.
eski sevgilimin karısının ilk evliliginden olan cocugunun sevgılısınden ayrılma tarıhını falan bılıyorum
İşini bilen her yerde biliyor bence cinsiyet fark etmez
Ben işime gelirse mükemmel yaparım 😂
ben iyi oldugumu dusunuyorum, eger iyiysen beni sasirtacak bisey soyleyebilirisn
Kadınlar olarak biz daha başarılıyız bence
Beni kimse stalklayamayacağı için bilmiyorum.
Stalk yapınca anlaşılıyormu ki
Kadınlar
Kadınlar bu konuda da önde :D
Kadınlar tek geçer
Bence kadınlar resmen inlerine kadar giriyorlar 😄
Kız olduğumu öğrenmiş oluyorum resme göre jdkdkd
Kadınlar daha çok meraklı onlar yapıyor 😄
Uzun tırnaklı kızlar için zor
Kesinlikle kadınlar
Kadınlarr
Erkeklerin eline su tökemeyiz bu konuda
Kadınlar 😃
Kadınlardır bence onlar uğraşıyor böyle şeylerle
Kadınlardan daha proyum bu konuda
Kadınlar olabilir 😄😅
Kadınlar daha profesyonel olabilir bu konuda. d
Kadınlar daha pro
Ben daha profesyonelim
Kadınlar daha meraklı olduğu için onlar
Erkekler ne anlar stalktan.
Kadinlar bence
Kızlar
Bence erkekler de stalk konusunda kızlar kadar iyi
Kadınlar bence 😅
Erkekler kadınların eline su dökemez bu konuda
Biiizzz😝
Erkek
Erkekler stalk yapıyor mu ki?
Kadınlar
Kadınlar
Kadınlar
Net kadınlar
kadınlar..
Kadınlar.
Kadınların eline kimse su dökemez bu konuda 🤨
Kadınlar 👍
Kadınlar
Kadınlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?