Hangisi iyi acep herşeyi bilen herşeye karışan erkek mi, saf dünyadan haberi olmayan ,kafasına vurup elindeki lokmayı alabileceğn erkek mi iidr
nedir lan bu işkence ...hadi seçiverin gari
nedir lan bu işkence ...hadi seçiverin gari
Herşeyi bilmek kötü be..Hep hazır cevap, hem çokta yanılırlar o tipler çok bilmiş edalarındadırlar, hep hazır cevap, hep anında cevap verilmek falan bir süre sonra boğar insanı.Herşeyi biliyor ulan nasılsa ne muhabbet edeceksin bu adamla.Az bilen iyidir.
bilmem kaç yaşına geldim hala bi bok bilmiyorum..en iyisi böyle demektir.
elektronik tamiriyle arası iyi olan erkekler çok idealdir:D
Haddini bilmesi yeterli :)
Cevap
4Cevap
Her şeyi bilir gibi görünüp hiçbir şey bilmeyenlerden olmasın da ne olursa olsun...
En kötüsü... Bir şey değil, hiçbir şey bilmediğine de ikna edemezsin onu. Fıtık eder insanı.
foto makinesini iki elinle tutmussun :((
her şeyi bilmesi güzel tabikii..ileride bu insanın baba olarak görmek istersem mümkünse kendisini yetiştirmiş olsun..ama her şeye karışmanın manası bilmek değil ukalalıktır..
kadınların hiçbişey bilmediklerini sanan erke iyidir. Yemede yanında yat.
herseyi bilen erkekle, herseye karisan erkegi nasil bir tuttun anlamadim.
limitsiz kredi kartını hanıma veren en iyisidir :DDD
kadın ve erkek psikolojisi dışında pek çok konuya hakimim
Her konuda herşeyi bilsin. Benden az kültürü-bilgisi olan kişi istemem.
Zeki olsun herşeyi bilmese de olur :)
herşeyin bilen erkek iyidir kanımca
tartışmasız bilen erkek iyidir
Yok ya herşeyi bilen erkek iyi olamaz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar