Kişilik & Karakter İdam mahkumu olsaydınız son yemeğiniz ne olsun isterdiniz? DutchConnection Takip Et Guru Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor idam edilecek olsam zaten y... rağı yemiş olduğum için karnım tok derdim. Güncellemeler+1 yıl şaka lan bende bişeyler yerdim aç karnına ölünmez İdam mahkumu olsaydınız son yemeğiniz ne olsun isterdiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. Yemek yemem sigara içerim. 0 0 Yorumla
kucukomerdk35 Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Biraz önce Kayseri yağlaması ile ilgili bir soru gördüm, o yüzden Kayseri yağlaması yemek isterdim. 😁 1 0 Yorumla
Uye0789 Takip Et Xper 7 Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Brokoli yemeği 1 2 Yorumla DutchConnection +1 yıl ciddi mi Yorumla Uye0789 +1 yıl Evet Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Yemek yemem sigara içerim.
Biraz önce Kayseri yağlaması ile ilgili bir soru gördüm, o yüzden Kayseri yağlaması yemek isterdim. 😁
Brokoli yemeği
ciddi mi
Evet
İskender..
iştah mı olurdu abim