Kendime bikaç konuda 1 yıl içinde ve 1yıl sonrası hedef koydum ama şu an o hedefimğ yaşayan insanları kıskanıyorum
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Aynen bende öyleyim. Kaç yıl uğraş didin elde edeme. Onlar parmak şıklatır gibi kolay sahip olsun.
Dimi bende öyle hissediyom
Kıskandigin sürece asla mutlu olamazsın
Şöyle onlar gibi olmam içşn önümde uzun yol var ama onlar orada oyüzden bi kıskançlık oluyor
Bak ben hayalimdeki yaşadım sonra dibe battım. Yeniden başladım. Sende başaracaksin. Korkma asla cesur ol
İnşallah çünkü 2 sene önce başka hayallerm vardı olmadı 2yıldrsa evdeym depresyona girdm inşallah diyom ki bu sefer olsun şu an bnde dipteym ama bambaşka hayallerm var
Mesela ney parayla mı güçle mi gezme ile mi nasıl hayaller
Hepsinden karışık diyiym şu an 26 yaşındaym 20 li yaşlarmda 25 26 yaşlarmı daha farklı hayal etmiştm güzel bi işim olduğunu 1 2dil öğrendiğimi hatta başka bi şehirde yaşadığımı hayal ederdm 19 yaşmda avmde işe başladm 23 yaşıma geldiğimde özel sektörde yükselmekti hedefm hayatmdaki erkeklede evlenmekti terfi alamıcağımo öğrendm ve işten çıktm ve eski sevglm tarafndan aldattıldm kandırıldm 2 sene olacak bu olaylarn yasını tuttm 2 sene içinde iş arayışlarm oldu ama hep olumsuz sonuçlandı geçmişteki hayallermi hatırladm moda ve tekstil alannda işe girmek zaten kendi mesleğim bu sonrada vespa motor almak bu 19 yaşmdan beri hayalmdi vespa daha sonrada ayrı eve çıkmak sonrada motor ehliyeti alıp güzel bi motor almak ve gazlamak pasaportm olduğu için bikaç istediğim yurt dışı tatili vardı motorla oralara gitmek ve bulgarca ruşça ve ingilizce öğrenmek yani kendmin en iyi ve en güzel versiyonu olmak ama şu an 26 yaşnda aile evinde bütün gün temizlik ve yemek yapan biriym
Bende güzel bir ev iyi bir araba güzel bir çocuk iyi bir iş hayli kurdum. Hepsi oldu. Ama eşim çok kötü idi sonradan anladım. Ve boşandım herşeyi evi arabayı ona bıraktim
Bavulumu aldım çıktım. 0 dan yine başladım şimdi araba sahibi oldum. Yeniden aşık olmaya hazir hissediyorum. Eskiden maaşım daha iyiydi şimdi o kadar iyi değil. Ama yinede küllerimden doğdum. Sende doyacaksın. Hayallerin çok masum
Bende boşandıktan 2 sene sonra kendime gelebildim. Ama geldim çünkü istedim. Sende başaracaksin neyin eksik
İnşallah. 24 yaşndayken bunlar başladı şimdi 26 2 senem boşa gitti gençliğimn en güzel yılları bi istediğim gibi işe girsm devamı gelir sennde zormuş hayırlısı neyse o olsun
Ben 30 yaşından sonra başardım. Hayırlısı ise olur hayırlısı değilse zaten olmasın
Evt hayalm işe girmek ayrı eve çıkmak motor almak ve bunlar olurken şuamki özgüvensiz halimden eser kalmamasını istiyom
Özgüven maaşını cebine koydun mu saniyesinde geri kazanilyor hiç merak etme. Senin hayallerin bende de vardı yurt dışı hariç yaptımda. Sende yapacaksın. Bölümun ney peki neden iş bulamadın
Tecrübem yok ondan kendimede güvenemedm oyüzden
Daha yaşın genç ve bayansin. erkek olsan ne yapacaktın üstünde naisl baskı olurdu bir düşün. Daha gençsin tecrübe istemeyen yerlerde var. Sadece koronada şu an piyasa kötü
Evt ekonomi kötü baya inşallah bu ayda iş bulurm
Bölüm ney tekstil mi
Kuzenim mekatronik mühendisi 4 yil iş bulamadı yeni girdi işe
Evt giym üretm aradığım işte modelistlik yani tekstil firmalarnda üretilecek kıyafetn bilgisayar üzerinde kalıbını çıkarmak
Hayırlı olan onun içinde
Hayatım alt üst oldu diye üzülme. Nereden biliyorsun hayatınin alıntın üstünden iyi olmadığını
Yanii 😀 şuanlk kötü inşallah düzelir
Sağlığın aklın yerinde mi en önemli soru bu
Mental sağlığm yerinde değil stres ve kaygı yüzünden mide krampları yaşıyom oyüzdende hap kullanıyom 2 senede 65 kgdan 90 kg ya çıktm ağlama krizleri tükenmişlik...
Offf ne yaptın öyle. Bende evli iken mide krampları geçiyordum. Şimdi iyiyimm şükür tabi hapların da etkisi oldu
Kesinlikle önce kilo vererek eski haline dönme ile başlaman lazım. Özgüven de olur
Çok kötü dimi özellikle gece oluyor sırtm sızlıyo kusma isteği geliyo soğuk soğuk terliyom 1yıldr bnde var ilk zamnlar 1 saat sürerdi kusunca geçerdi ya da sıcak su torbası koyunca ama son aylarda geçniyo ve 1 gün sürüyo midem boşalana kadar kusardm ama geçmezdi stres ve kaygıdan hep
Evt bakalm bnde istiyom kilo vermek disiplinli olmam lazm
Bende kusma olmazdı ama midem çok bulanırdi özellikle eşimi gördüğümde ya da eve geldiğimde. Sürekli baş ağrısı ve uykusuzluk.
Ömrüm boyu asla birini sevmiyexegim diye yeminler ettim sonra 2 yıl sonra başkasi oldu. Sonra oda bitti uzak mesafe olduğu için. Ama şunu öğrendim kıssadan hisse her şey geçiyor. Sağlığını psikolojini asla bozma
Hayat devam ediyor ve güneş hergün yeniden doğuyor. Hergün yeni umutlar var. Kesinlikle kilo vermek ile başla. Bir yerden başlamazsan , sen yapmaz isen kimse senin için bir şey yapmaz
Aynn benden başka kimse bana yardm edemez zaten üzülüyom 2 yılıö boşa gitti diye ağladm hauaya küstm ölmek için dua ettm ama boşaymış şimdi hayallermi gerçekleştirip güzelca yaşamak istiyom
Duraklama devrini artık bitir artık yükselme devrine girmen lazin.2 sene çok değil. Sadece 1 sende her şey yoluna girer. Yapamıycagin hiçbirsey yok. Neden yapmayasin.
Evt ne bileym bnde biraz konuşurken takılma oluyor durduk yere kekeliyom bikaç işvereni arayıp görüşme ayarlamam gerekti ama arayamadm işte en çok bu zorluyor beni
Buda özgüven eksikliğinden oluyor maalesef. Biraz kitap okuyarak diksiyon düzir aslında. Kekeleme de gider
Evt ama kitap okumann bi faydası olmuyor
Himm demekki tamamen öz güven ve motivasyon kaynakli
Hiç arkadaşların ile dışarı çıkıyormusun. Sohebt ortamında nasılsini
Çıkıyorm ya ama sıkıldm yani hani derler ya yürüyüşe çık hava al sahile git arkadaşlarnla cafeye git iyi gelir derler ya hee işte bana bunlar artık iyi gelmiyor
Aynen bi yerden sonra onlarda sıkar. Kadın için 2 şey var ya evlilik ya da iş hayatı
Para olmadan olmuyor
Para olmadan hiçbirsey olmaz. Para mutluluk getirmez lafı tamamen yalan
Bencede yalan eskidenmiş yani
Eskiden gerçekten gerek yoktu. Bir memurun maaşı geçindirmek için yeterdi. Şimdi 2 maaş girse kıt kanaat
Umarım hakkımızda iyi şeyler olur artık
Amin cümlemizin inşallah
🙂
Size iyi geceler ben yatıyorum yarın malum iş var. Darısı sizede insllah
İyi geceler sizede inşallah tez vakitte