Neden mutlu değiliz Toplum olarak. sizce? Herkes ölür ama herkes yaşayamaz?

Neden mutlu değiliz Toplum olarak. sizce? Herkes ölür ama herkes yaşayamaz?

Herşeyimiz olduğu halde neden. Mutsuzuz neden?

Neden mutlu değiliz Toplum olarak. sizce? Herkes ölür ama herkes yaşayamaz?
Cevapla