32den sonra peluş ayıya sarılıp uyumak abes midir yoksa dram mıdır?

#mutlugünler
32den sonra peluş ayıya sarılıp uyumak abes midir yoksa dram mıdır?

#mutlugünler
Yani bence normaldir. 32 yaş genç sayılır zaten :D Pelus oyuncaklar, çocukluk döneminden itibaren birçok kişi için güvenlik, rahatlama ve duygusal destek sağlayabilir. Yetişkinler için de bu tür peluş oyuncaklar, stresi azaltmak, rahatlamak ve uyumak için rahatlık sağlayabilir. Uyku ve rahatlama için bir peluş oyuncakla uyumak, kişisel tercihlere ve rahatlık sağlama biçimlerine bağlı olarak değişebilir. Eğer bu davranış size rahatlık ve güven veriyorsa, yaşınıza bakılmaksızın bundan keyif alabilir ve bundan olumsuz bir düşünce taşımanıza gerek yoktur.
Cevap
16Cevap
Hiç öyle alışkanlığım olmadı. Ve tabi ki abes değil.
Kim ne derse desin Ayı’m olmadan asla.
Yatağa düşen ayıya sarılır.. Haklı bir gerekçe bence..
Seninki (black) hüzün deryasına düşüp gitmiş sonunda gidişi kalıcı mı geçici mi 😃
Bence gelir gibi ama belli de olmaz.. Şartlar oluşursa tabii..
Oluşmasa da gelir bence
Biraz uzaklaşması iyi tabii ki.. 13. Gün bakacaz.. 😄
13ü bulmaz o 😃
Sen öyle diyorsan öyledir.. 😄
Ben de 32 yaşındayım görsen beni liseli zannedersin neyse ben eşime sarılıp yatıyorum onunda ayıdan farkı yok zaten 😂
@Ceylaneceecee ahahah :) özgüven e bak ;)
Vay be bizim de olaydı gerçek ayımız sarılırdık ama bu sıcakta değil tabi 😃
Dram olabilir evet, hem kanlı canlı bir ayının yerini hiçbir şey tutumaz 😄
😃😃😃
benim hiç kocaman peluş ayım olmadı ki sarılayım 🥺
Benim de hiç olmadı 🥹
bana hiç almadılar yazıklar olsun 🥺
Onlar diyolar ki ayı zaten biziz peluşuna ne gerek var 🥹
ne demek ne gerek var 🥺
Gerçeği var karşında işte diyor 😃
yalnızım gerçi ama olsun , regl duygusallığı ile birlikte şu an da bana neden hiç boyum kadar ayıcık alınmadı onu taktım kafama 😠😒😂
😃😃😃😃 Allah canını almasın ya 😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
almasın tabiimsi 😌
Eşek kadar kadın oldun, çocuk musun derler adama 😄
Önce annem der evet
Temas bağımlılığı olabilir ya da psikolojik bir sorun.
Bağımlılıktır o 🥲
Evlenince çözülür o zaman, dert değilmiş. 😅😊
Dram filan değil de sıcakta uyunmaz, kışa kadar aranıza mesafe koy...
Bende yastigima sarilmayi seviyorum yalnız uyurken, ama alışkanlık yaptirmamak lazim
Kışın neyse de bu sıcaklarda hiç çekemem ayıcığı mayıcığı
Harika boş ver kimseyi takma sen nasıl mutlu hissediyorsan onu yap yaşına bakma
çocuk yapın, onunla uyuyun : )
Ağaçta yetişmiyo maalesef bi baba adayı lazım 😃
32 ne anlamadim bn 40 yasindayim bnde isterim
Yaş yani
Anladim canım
Sen de yaşlandın be 😔
Bana diyene bak
Çıtıra gel 😏
Bayılma emojisi de yok ki 😃
😃😃😃
İstediğinizi yapabilirsiniz demekki içinizdeki çocuk hala tüm güzellikleri ile içinizde yaşıyor bu çok güzel
Peluş ayı ya sarılmak psikolojini bozar Bence bu platformdan canlı bir ayı bulmalısın
Ruhundaki çocuk gitmemiş iste ne guzel sarıl uyu guzel hissettiriyor
Değil olmayınca büyük boşluk hissediyorsun ama bu sıcakta zor
İçindeki çocuktur 😻
Dramdır pelüş ayı yerini kimse alamamış demektir
Ne abes ne dram bende sarılır uyurum.
Saril keyfine bak
Ben 23 yaşındayım baş ucumda ayıcığımla uyurum
Bu sıcakta bunaltıcıdır dram gram bilmem
Trajikomedidir.
Dramabestir
KS çok orj kelimeler üretmeye başladı 😃
Komedram
😬
Çocukluğunuzu özlüyor olabilirsiniz.
dramdır yawrum hem de 3 perdelik
canlı ayı bulacaksın ki öyle sarılmakta kesmez bi yerden sonra
En son evlenmemiş miydin sen?
Abes bir dramdir.
Yokluğun son noktası
Ne olmus yapabilir
Evli değilsem uyurum😂
Bence her yaşta uyunur
Kafana göree
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?