Bu yaşınıza kadar hayatınızda en pişman olduğunuz şey nedir?

Bu yaşınıza kadar hayatınızda en pişman olduğunuz şey nedir?

Bazı insanlara gereğinden fazla değer vermek kesinlikle
Aynen hiç bir şekilde haketmiyorlar.. Boşa zaman kaybı..
Aynen.. 😅
Rica ederim.. 😍
Yanlış kişiyle evlenmek neyseki ucuz yırttım
Oha sen evli miydin ya
Geçmiş olsun, hoş geldin bekar tayfaya sjsj
Ben de daha yeni zannediyorum 3 yıl olmuş maşallah sjsj
Gözümden kaçmış demek ki sjsj
Aynen sjsj
Cevap
17Cevap
Yaşamak sanırım
Pişmanlığım yok. Neyse ne yaşandı ve bitti. Geleceğe odaklıyım.
Fazla değer vermekti sanırım. Bunun bedeli ağır oldu ama düşe kalka hayat öğretiyor işte. Almam gereken ders varmış demek ki..
Herhangi birinden hoşlanmak veya ilgi ve sevgi duymak. Allah belamı versin bir daha birini tanımaya kalkarsam.
aslında bazı şeyler var ama anlatılcak şeyler değil. o zaman detay vermeden şöyle söylicem, o kişiyle konuşmak
ergenlik döneminde yaptığım her şeyden pişmanım. Hiç yaşamasaydım o dönemi ne iyi olurdu
Son sevgilimle sevgili olmak. İlk sevgilimden ayrılmak.
Kararlarımdan ve yaptıklarımdan pişmanlık duymuyorum.
Evlenmek. İki kızım pişmanlığımı biraz hafifletiyor.
artık faydası yok ki olmasının bundan sonrası için pişman olmamak lazımdır
Dürüst olmak oldu sevgiden yana...
Şimdi misss takıl bak keyfine değerimi onlar bilsinler artık
Zamanında ders çalışmayıp meslek sahibi olamadigim için pişmanım.
Kilosuna dikkat etmeyen ve kendi sağlığını hiçe sayan biriyle evlenmek.
Kendimden bahsetmek..
Pişmanlıklarımın hepsi insan odaklı.
Dünyaya kendimi cok kaptirmak..
Ailesel bir olay
pişman olduğum bir şey yok
Gençliğimi hep eve kapalı geçirdiğim için pişmanım
Sosyal olmamak
etekli kadın bulmadım brmi anlayan seven
haksızmıyım yok işte yok
Furbolcu olamadim
İstediğim üniversiteyi okuyamamak.
istediğim bölümü okuyamamak :((
bekar olmak.
Evlenmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar