Hiç kimseye daha önce sizi üzdüğü için ah ettniz oldu mu?

Günaydın arkadaşlar. Normalde etmem. Ama birisinin beni çok üzmediği sürece... Benim hayatımda daha geçtiğimiz gece oldu evet. Peki sizin? Hiç kimseye daha önce sizi üzdüğü için ah ettniz oldu mu?

Hiç kimseye daha önce sizi üzdüğü için ah ettniz oldu mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ben de o kisiye hakkımı asla helal etmiyorum. Allah'ta yaptıklarını onun yanina bırakmasın.
Hiç kimseye daha önce sizi üzdüğü için ah ettniz oldu mu?
Cevapla