Zeki olmak çok zor bir şey değil. Kızlar neden beynini kullanmaz?

Düşüncesizce yaşayan, 4 duvar arasında kalmış , ego yapmış ne kızlar var. Çok küçük düşünemiyorum. Arkadaşım sanatçı, arkadaşının adaları var... Vs. Vs... Buradaki kızlara bakıyorum, bizimkilerin bu kadar egosu yok. Kendini zeki sanan kızlar dolu, bizimkiler ise halen birşeyler öğrenme peşinde. Para diye ölüyor kızlar bizimkiler ayrı bir dünya da. Kızlar bedenlerini gösteriyor, yemin ediyorum bir gram zevk vermiyor burada kızları açık görünce. Uzaklaşasım geliyor. Her insanın istediği, yaşam tarzı, düşünce yapısı farklı anlayışlı olmaya çalışıyorum ama yok, bazılarına çek gittt diyeceksin. Engelleteceksin

Zeki olmak çok zor bir şey değil. Kızlar neden beynini kullanmaz?
Cevapla