Kendimi kendime hediye ederek kutladım son doğum günümü.. 


Son dogum günüm bugün (1 agu ).. Ablam ve eniştem geldi.. Anne babam ve onlarla birlikte kutladık. 1 saat kadar önce..
doğum günün kutlu olsun dostum
@yagizsimps teşekkürler
Arkadaşımla kutladık ardından ablam aldı seninle işim var diye arabaya binmeden yeğenim (teyse sana paşta aldıkk) dedi 😅 onlar gizlemeye çalışırken birazcık komik oldu ama güzeldi evde de hep birlikte kutladık. Seviyo muyum hayır.. içim buruk muydu çok.
Ben doğum günümü kutlamıyorum artık. Böyle kaç yıl geçti bilmiyorum. Yaşlandığım günü neden kutlayayım ki. İyi ki yaşlanıyorsun, iyi ki yaşlanıyorsun, iyi ki iyi ki yaşlanıyorsun melodisi eşliğinde... 😑😒
Doğduğumdan beri hiç doğum günümü kutlamadım geçen aylarda sitenin verdiği gazla kendi doğum günümü kendim kutlamış oldum umarım bir daha yapmam.😄
Cevap
14Cevap
Son doğum günümü kutlamadım sitede paylaştım soru olarak.. burada ki arkadaşlarım kutladı sadece ki gerçek de doğrum günü kutlamam zaten. yalnız geçiririm genelde arayanım da olmaz
Hiç kutlamadım ki..
İlk defa doğum günümü kendi kendime kutliyim dedim onu da unuttum😀 29'u bekliyore sjjd
Yalnız doğumgünü hiç kutlamadım, kalp spazmı geçirdiğim bir doğumgünü yaşattılar en son 😃 artık öl diyorlar sanırım bana
Etrafımda insanlar vardı ama yalnız geçirdim
Ailemle birlikte kutladık.. Her yıl mutlaka kutlarız hiç unutmazlar..
üniden iki arkadasımla pc odasında kutladık çocuklar bana dığum günü sarkısı söyledi kwödpsndhspmsgd o komik video eski teşefonumda kaldı oyuzden ağlıyorum😔😔
Ne zamandı doğum günün. İyiki doğdun mutlu yılların olsun. Aşk dolu sevgi dolu para dolu mutlu yıllar 🥰🎈 🎉
20 Ekim de 😂😂
Son dogum günümü yalnız tek başıma kutladım. çünkü yalnız kalmayı tercih ettim 2 yıldır insanlarla samimi ve yakın ilişki kurmuyorum. İnsanlar çok sahte ve yapmacık bu davranışlara katlanamıyorum.
Aslında doğum günü kutlamalarını sevmiyorum Ama evdekiler çoğu zaman istiyor mecburen beraber kutluyoruz.
Ramazana denk geldiği için es geçtiler resmen doğum günümü ama biri güzel bir sürpriz yapmıştı 😂
Orta ama yalnıza yakın. Herkes beni sever bunu biliyorum ama göremiyorum 🥲
Kalabalık. Psikopat arkadaşlarım düğün gibi bir doğum günü partisi hazırlamışlardı🤣🤣
Yıllardır doğum günümü kutlamıyorum. Yanlış hatırlamıyorsam en son arkadaşlarımla evde kutlamıştım.
Son doğum günüm depreme denk gelmişti ve buruk girdim iptal ettirdim herşeyi
Doğum günümde yakın tanıdık vefat etti toplu bir imana gelmiştik
Yoo hyir gayette kalabalıktı, simdi sıradaki 17 ağustosu bekliyorum
Kalabalık. Arkadaşlarımla ayrı, ailemle ayrı kutlamıştım.
Bktandı
Ne zamansa, mutlu huzurlu sağlıklı bol paralı sevdiklerinle nice senelere
Arkadaşlarımın sürpriziyle kutlamıştım. Güzel gündü 😊
Kendimin de kutlanmasını sevmem başkasinin doğum gününe gitmekten de hoşlanmam. Anlamsız geliyor
Yakınlarımla kutladım, güzel bir gün planlamışlardı
Birkaç insan vardı yanımda
Aile eşrafım ile ile kutladım
Mart ayındaydı, deprem vs olmuştu ülke hâlâ karışıktı kutlamadım
Ben ve Allah baba başka kimseye ihtiyacım yok gelene kapımız açık gidene de
Bir hafta sonra doğum günüm kutlamazsanız küserim
Kutlarım söz ayın 8i mi 😂
10 unda 🥺
Tamam kutlarım 😂
Bekliyorum 😃
Son üç yıldır kutlamadım hatta dört
Doğum günlerim hiç yalnız geçmedi
Ne yalnızdım ne kalabalıklar içindeydim
Yalnız kutladım sevmiyorum doğum günlerini.
Kalabalıktı güzeldi.
eski sevgilimle kutlamıştım güzeldi..
Ablam ve arkadaşları kutlamıştı.
Hiç kutlamadım ki sevmem doğum günü falan
Ailecek normal bir kutlamaydi.
Ben de yalnız geçirdim...
Doğum günü kutlamam , kutlanmasını sevmem
acemi birliğinde kutladım 2000 kişi :D
Kalabalık kutlamistik
Ailem ve sevdiğim adamla yeterli oldu bana.
Hatırlamıyorum büyük ihtimal o gün çalışıyodum
Doğum günü kutlamalarını sevmem
Hic doğum günü kutlamadım
Yalnızdım kutlamadım oturdum içtim uyudum
1 tane arkadaşımla, annemle ve babamla, evde.
Kendim bile kutlamadım 🙂
Kendime pasta yaptım yidim
yalnız değildim sevgilimle kutladım
Kutlamadim tadı kalmadı artik
Yalnızdım, kutlamadım.
Kalabalıktık ailemle
Hiç kutlamadim
Ailemle kutladım
kalabalık bir meyhanede
Kutlamadım.
Yalnız
Kalabalık oldu 🎉
ailemle kutladım
Yalnız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?