Neden insanlar çok gergin, kimseye bi laf söylenmiyor espiri yapılmıyor. Hissettiniz mi bu gerginliği oryamlsrda?

ya da sadece bana mı öyleler denk geliyor?
Neden insanlar çok gergin, kimseye bi laf söylenmiyor espiri yapılmıyor. Hissettiniz mi bu gerginliği oryamlsrda?
Cevapla