
Benim herşeyi geride bırakıp gitmek geliyor. Cidden çok mu zor yanına bir cüzdan bile almadan, dünyanın öbür ucuna çekip gitmek? Aile ve geride kalan herşeyi arkanda bırakmak bu kadar zor olmamalı.

Benim herşeyi geride bırakıp gitmek geliyor. Cidden çok mu zor yanına bir cüzdan bile almadan, dünyanın öbür ucuna çekip gitmek? Aile ve geride kalan herşeyi arkanda bırakmak bu kadar zor olmamalı.
Galerim hep bu tip görsellerle dolu 😕 benimde... 🥀🥀🥀







En uzağa gitmek istesemde, şuanlık elimden hiçbir şey gelmiyor maalesef.
Aynı yollardan geçtim ponçiğim ne demek istediğini en iyi ben anlarım.
😚😍❤️🥀
Benim çok sıkıldığım azman hiç bir şey yapmıyorum genelde şarkı dinliyorum film dizi izlyorum geçiyor yani zamanla geçiyor ama yine de bunalıyorum görüşü yazarken bile sıkıldım mesela :D :D
Fark ettim o kadar sıkılmışsın ki kelimeler kendi içinde savaşmış😂 Azman ne barış?🙄 İlk başta çok kötü bir şeyler sandım söyliyim😂
Zaman* :D :D klavye işte hızlı yazınca z ve a yer değiştirmiş. ama azman diye kedi vardı sanırım
Hahah ben çok başka anladım bir ara barış sana hiç yakıştıramadım bu sözleri demek geçti aklımdan 😂😂
:D :D asıl bunu yazacağımı düşünmeni yakıştıramadım ben :(
Ayy barış seni üzmek istemedim. Ben biliyorum senin öyle yazmayacağını zaten o yüzden o kadar komik geldi ya🥲😂
Teşekkür ederim yok üzülmedim depresifim diye her şeye niye üzüleyim :D 😂
Barış seninde dostluğun güzel biliyor musun?😊😉😌☺️
Teşekkür ederim 🍀 sende aynı şekilde iyi bir arkadaşsın ve dostsun. ☺️☺️
Herşeyden çok sıkılınca arabama atlayıp plansız programsız kendimi yollara vuruyorum rastgele şehirlere gidip yemek yiyip etrafı geziyorum sonra geri geliyorum.
Ohh hayat sana güzel 🥲
Vallaha arabaya binip gidiyorum kafa nereye ben oraya plansiz projesiz neresi rast gelirse oraya gidip yemek yiyorum sonrada deniz kenarina gidip oturuyorum 😊
Araban var mı? Çok şanslısın🙃🥳🥳
Var evet 😊
Bu arada sana istek atsam olur mu
Takip isteği tabi sen bilirsin şey ama ben herkesi takip etmiyorum en azından güven duygusunu kazanana dek🙃
Merak etme anliyorum seni
İyi bunu duyduğuma sevindim ponçik ☺️❤️🥳🥳
Tsk ederim papatyam🤗❤
Bu arada sorunu ask iliskilerine aldirttim papatyam 🌹🤗
Teşekkürler ponçiğim🙃❤️❤️🥳
Rica ederim papatyam ne demek
Ne zaman yardim istersen her zaman rahatsizlik vere bilirsin🌹😊
Yiaa ponçik kıyamam yawru çok tatlısın😍😍😍 teşekkürler işim düşerse yazarım🙃❤️❤️
Her zaman yaza bilirsin papatyam ne demek o senin güzel kalbinin bakmasi 🌹🤗❤
Al sana galp❤️❤️❤️❤️❤️🙃😍
Tskler papatyam
Soruma gele biliyormusun gel istersen papatyam
Cevap
11Cevap
Damarına damarına basacağım insancıklar arıyorum :D can sıkıntısına birebirler lolipoplarım benim
En iyisini yapıyorsun. Biz alttan aldığımız zaman değer görmüyoruz. Sen en azından değerini koruyorsun.
Öyle valla yaşam kaliteniz artıyor, unutmayın ki sizden değerlisi yok.
eve 5 kiloluk çikolata aldım ondan 1 kaç kaşık alıyorum geri yerime dönüyorumm 😂
şu an hiç gülecek bir modda değilim
Biliyorum ama ben anlatmak istemiyorum. Sadece sıkıldığımı bilsen yeter
Teşekkür ederim düşünmen yeter.
Bu gençliğe ne oldu, herkes bir umutsuz, yaşam acısı çekiyor sevgili acısı çekiyor, nedir böyle yaaa, gördükçe üzülüyorum ama herkesede yetişememki
Hem maddi hem manevi boşluktayız.
Hiç bilmiyorum, biliyor musun? Sadece çekip çok uzaklara gitmek ve hiç tanınmamak istiyorum.
Zaten anlamı olmayan bir hayatta nereye gidersen git, bu düşünceler benimle gelecek, en iyisi kalıp ölümü beklemektir
Yalnız olunca bu ihtimallerin bir önemi yok.
Yalnız olunca seni yalnış anlayacak ya da kendini anlatmaktan yorulacağın kimse olmayacak. Bu yüzden hiç tanınmayacağım bir yerde olmayı istiyorum
Cüzdanım olmadan şurdan şuraya gidemem kurumdan çıkmak için kart basmak lazım en fazla cüzdansız zemin kata inebilirim
Hahah tıkılı kal orada emi😂
Mesai biriminde gidiyorum
Tıkılı kal kapı kolu kırılsın çıkama ordan😂
Sen varken kırılsa kapı kolu
Seni gebertirim😑
Eee bir kaç güne cesedim kokar artık nasıl dayanacaksın
Off konuşma böyle şeyler.
Evde kulaklığımı takıp müzik dinlerim ya da sahile yürüyüşe giderim
Aaa benim burada sahil yok🙄😂
saçımın rengini değiştiriyorum çok saçma ama neden ben de bilmiyorum :D
Off ben onu depresyona girerken çok yapıyorum.😂😂
Off hava iki derece değişsin depresyona girerim.
Dünyanın bir ucuna gidecekmiş.. Cüzdanını almadan, iki durak öteye bile gidemezsin 😀
Ben giderim sanane😂😂
Haha tamam atıcam.😂
Zor tabi uçak biletleri kaç para haberin var mı
Haha sende haklısın. Ne yapalım ölelim mi biz burada acımızdan?
Ölmeyiz ama sürünürüz🥲😂
Sanki paran olsa gidebilecekmişsin gibi konuşma bence😅. Fakir insanlar fakir düşünürler. Bir arkadaşımdan duymuştum, zengin insanların nasıl zengin olduklarını anlayamadığı için bana soruyordu. Fakirlikten beyninin de bu şekilde düşünmeye başladığını söylemişti. En nihayetinde fakire sormuşlar zengin olsan ne yapardın diye, ev alırdım demiş. O yüzden sürünmeye mahkumuz 😄😄
Haha fakir olunca otomatikmen vizyonunda küçülüyor😂😂
çikolata yemek :D
Afiyet olsun benim payımı da yollar mısın?
tabi ki ne demek hepsi senin olsun :D
Söz mü?
söz tabii
Değişiyor. şu an mesela midye bira alıp deniz kenarında oturasım geldi
Yapacak bişeyler buluyorum
Çekip gitmek uzaklara.
Ülke öyle bir halde ki şu an ne içinde yaşayabiliyorsun ne de çekip gidebiliyorsun🤦♀️
Biraz su içmek ve sonsuz bir uyku
Off ya cidden şu an berbat hissediyorum ponçiğim kimsenin beni anlamadığını görmekten sıkıldım. Elimden hiçbir şey yapmak gelmiyor.
Wp'dan konuşalım mı ister misin?
Evet çok zor parasız hayatta kalamazsın
Tekrar ederek içimde bir parça umudu yok ettiğinin için teşekkür ederim.
Sadece filmlerde olur onlar;) gerçek hayatta daha 3. gununde söylemek bile istemem ama bu coğrafya da maalesef başına bir şey geleceğinden emin olabilirsin
Kaçıp gideceğimi söylemedim
Yanına bir cüzdan bile almadan dunyanin obur ucuna çekip gittiğini yazdığını sanıyorum yanlış mi goruyorum?
Gitmek istedigini*
Evet ama kaçmayı düşünmedim öyle. Ergen miyim ben evden kaçiyim te Allah'ım
Sporr
Ölmek
Ölünce bir nebze pişmanlık duyacaklarını bilsem...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?