Realli kadın Ardadan kalçasını imzalamasını istedi. Efendi adam selam verince sapık diyenlerin badboya kalça imzalatması normal mi?

Kendi halinde adamlar yalnız gezince asosyal ve sap diyen hanımefendiler badboylara yalnız gezince havalı ve gizemli diyor. Kendi halinde bir adam hanımefendilerle muhatap olsa yılışık sünepe muhatap olmasa kadın düşmanı mağara adamı ilan ediliyor. Ama parası ünü havası olanlara kalça imzalattırmak için hanımefendiler sıraya giriyor. Kadınların özünü anlatan ibretlik bir hadise öyle değil mi?
Realli kadın Ardadan kalçasını imzalamasını istedi. Efendi adam selam verince sapık diyenlerin badboya kalça imzalatması normal mi?
Cevapla