Ayıklıyorum ayıklıyorum ama elden çıkarmadıklarımın bile çoğunu giymiyorum
Sonra sinir oluyorum neden bu kadar çok eşyam var ama giyilmiyor diye
Aslında çok değil ama benim gözüme hep çok geliyor karar veremiyorum çok takıyorum bunu
Ayıklıyorum ayıklıyorum ama elden çıkarmadıklarımın bile çoğunu giymiyorum
Sonra sinir oluyorum neden bu kadar çok eşyam var ama giyilmiyor diye
Aslında çok değil ama benim gözüme hep çok geliyor karar veremiyorum çok takıyorum bunu
Giyinmeyi severim. Bu sorunu yıllar önce sevmediğim, kendimi iyi hissetmedigim, bana yakışmayan herşeyi verip satarak çözdüm. Kendi zevkimin çizgisini aşmadan 1 sene içinde herşeyi çok ince eleyip sık dokuyarak yeni bir gardrop oluşturdum. Beğendiğim bir şey olduğunda giyip kabinde aynada sorarım "bu ben miyim? diye. Eğer değilsem begensem de uygun da olsa almam. Bu yöntemle dolabımın tamamını kullanıyorum ve her şey birbirine uyumlu.
Tam da aradığım yorum. Ben de aslında uzun zamandır yeni bir şey alırken çok düşünüyorum iyice emin olmaya çalışıyorum ama yine de tam içime sinecek bir gardırobum yok. Bu konunun üzerine çok fazla düşecek zamanı ve enerjiyi bulamadım. Bir de bende hep rahat etme ve genelde aynı şeyleri giyinme huyu var. Minimal olma takıntısı var. Biraz fazla eşyam olunca kafayı yiyorum ama elerken de hepsini de eleyemiyorum. O eleyemediklerimi de giyecek bir ortam olmayabiliyor falan falan…
Bir hatam da şu bence mesela beğendiğim kazaklarım var ama onları kombinleyecek uyumlu parçalarım olmadığı için dolapta öylece duruyorlar bundan dolayı da giymediğim çok eşyam olmuş oluyo
Bir de ben kombin yapmaya çok üşenen rahatına düşkün biriyim
Bi tane rahat ettiğim kombinim varsa sık sık onu giyip hiç yeni şeylerle uğraşmıyorum
Onu giyecek ortamım yoksa da almıyorum. Bunu nerde, ne ile giyerim sorusu önemli. Aldıktan sonra kombini tamamlayacak parçam yoksa öncelikle onu tamamlayacak ürün arayışına girerim. Rahatlık ön planda ise önceliğini ona ver. Önemli olan senin ne istediğin ve rahat olman.
Ay vallahi sen bu işi çözmüşsün bana ilham oldun😁 mesela az önce bir şeyler ayıkladım. Ama ayıramadığım gerçekten yıllardır vazgeçemediğim elbiselerim var. Fakat bu elbiseleri de günlük giymiyorum bir yerde bir buluşma, misafirlik toplantı gibi bir şey olursa giyebilirim. Öyle günler için bekletiyorum aama öyle günler de aşırı nadir oluyor🤷♀️
İlham olmama sevindims bu sitedeki bulunma amacım🌸
O zaman ele o özel gün elbiseleri. Tek tek dene ayna karşısında bak kendine. En sevdiklerini ve vücudunu seni güzel gösterecek olanları birak. Kalanı sat para gelince üzülmüyo insan😂
Peki senin dolabında çok mu kiyafet var yoksa minimal misin?🙊
İkisinin arası. Minimal olamayacak kadar kokoşum. Ama herşeyimi kullanırım ve hakkını veririm ondan ötürü vicdanım rahat.
Çok iyi anladım. Oh mis gibi ya😁😂 bana da nasip olur inş
Cevap
5Cevap
Bende oyleyim. Belki 100 tane tisortum var yaz boyu hic giymediklerim oluyor
Elimden geldigince kullanacagım kıyafet alırım. Şu an yuzde 80 nini kullanıyorum
Çok sosyal değilim gittiğim yerler belli belki ondan hep aynı şeyleri giydiğimden mi🤷♀️
Bendekilerde hemen hemen aynı kıyafetler. Az ama oz. Nerede yaşıyorsun bu arada? Neden sosyallesemiyorsun
Ne kadar az merak ettim
Az ne kadar oluyor acaba benimkiler çok mu😂
xD xD en fazla tisort pqntolon vs hepsi dahil max 20 parca felan vardır
Çok kıyafetım yok severken xorlanmıyorum
Özellikle mi az tutuyorsun
yok genelde kullanırım
Neden giymiyorsun çok mu dar oluyo
Her kadın gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?