Gardırobunuzdaki kıyafetlerin sadece yüzde 10unu kullanma gibi bir problem sizde de var mı?

Ayıklıyorum ayıklıyorum ama elden çıkarmadıklarımın bile çoğunu giymiyorum

Sonra sinir oluyorum neden bu kadar çok eşyam var ama giyilmiyor diye

Aslında çok değil ama benim gözüme hep çok geliyor karar veremiyorum çok takıyorum bunu

Gardırobunuzdaki kıyafetlerin sadece yüzde 10unu kullanma gibi bir problem sizde de var mı?
Cevapla