Selam ♾️ şu an nasıl bir güne ihtiyaç duyuyorsunuz, daha sessiz sakin huzurlu bir gün mü, yoksa daha aksiyon ve eğlence dolu bir gün mü. ve son zamanlarda hangisini daha çok yaşıyorsunuz.

Selam ♾️ şu an nasıl bir güne ihtiyaç duyuyorsunuz, daha sessiz sakin huzurlu bir gün mü, yoksa daha aksiyon ve eğlence dolu bir gün mü. ve son zamanlarda hangisini daha çok yaşıyorsunuz.

Son zamanlarda sakinliği yaşıyorum, doyamıyorum sakince bir yaşama. Hayatı sakin, sindire sindire, yavaş yavaş ve tadını çıkara çıkara yaşamayı seviyorum. Bence sakin ve rutin bir hayat, kalabalıklardan, gürültüden uzak bir hayat; içerisinde eğlenceyi de barındırır. Kimi insan heyecan olsun diye maceraya atılmayı çok sever, aslında herkesin eğlence anlayışı farklı. Ben yüksek adrenalini sevmiyorum, panik atak bir kişiliğim biraz da, ondan olsa gerek. Sakin, kuş sesleriyle dolu, kafam huzur içinde olsun, sevdiklerim ve sevenlerimle bir arada, çoğu zaman da kendimle kalayım yeter bana. Öyle paraşütlerle atlamak pek bana göre değil
Mutluluktan delirmeli bir gune ihtiyacım var hatta tamda Şu an .. şu saniye Allahim nolur
Sağol kardesim🌷
Rica ederim abla ne demek 🌹🌹
Bu aralar sakin günlere ihtiyacım var.
Teşekkür ederim
Rica ederim abla
İhtiyacım olan sadece hayatımı paylaşacak birisi oda ne mümkün! Yani büyük paylaşımlarda bulunacağım biri olsaydı sanıyorum ki günün nasıl geçtiğinin bir önemi olmazdı yeterki günün sonunda ona ulaşacağımı bileyim. Ama gel gör ki ne buna psikolojim ne de şimdi hayat şartları el veriyor. Geçte olsa ben var gücümle çalışıyorum ama yeter mi bilmiyorum ama yettire bildiğimi de bulursam ne ala. Şuansa yine günün nasıl geçtiğinin bir önemi yok ama kendimizce bizde eğlenmesini biliyoruz ve kendi çapızda eğleniyoruz. Yoksa günlere takılı kalır dururduk. 😅
Cevap
15Cevap
Sakin bir güne ihtiyacım var..
Eğlenceli bir güne başladm valla
Aksiyon dolu gunlerim oldu 😂Yani eglenceli ve dinlenmeli bir gun olabilir 😀
Bence de 😂
Sakinlik yeter bana. Hareketlilik ve eğlence yerine göre oluşuyor zaten.
Biri dese , sana uzaklardan miras kaldı, iyi olurdu😂😂😂
sana uzaklardan miras kaldı :D
Ben her günüm eğlenceli olsun isterim Barış. Sen miyim ben hep sakin sakin.😁😆😂😅😅😄😄
Benim biyolojik yaşım 34 ruh yaşım 21. Senin biyolojik yaşın 23, ruh yaşın 33. 😄😅😂😆😆😁
Biraz sakin günler geçirmeye ihtiyacım var. Hem stress hem de hava değişimi nezle de oldum biraz sessizlik iyi gelir
Daha sakin tercih ederim
Çok yorgunum o yüzden sakin bir gün olsun istiyorum, umarım öyle olur.
Normalde eğlenceli derdim ama sakinliğe ihtiyacım olduğunu hissediyorum
Genelde günüm sakin geçiyor, arada eğlenmek güzel olur. Amma sakinlik her zaman daha güzel
Eğlenceli bir gün sakinlik bayadir hayatımı işgal ediyor.
Sakin bir güne ihtiyacım var Barış. Senin hayatın sakin şanslısın ☺️
Sakin monoton bir hayattan bıktım artık biraz eğlence olsun ya hep ayni
Sakin ve huzurlu aynı zamanda kavganın olmadığı bir gün olması yeterlidir.
İkisinin bir arada olduğu bir güne ihtiyacım var aslında.
Aksiyon olması iyi olurdu iş çıkışında bakacaz artık
Sessiz sakin hiç kimsenin olmadığı bir kaç güne ihtiyacım var.
Uykusuz bir güne başladım gece 2 de yatıp sabah 6 da uyanmak çok kötü oluyor
Sakinliği daha çok severim o yüzden sakinliğe ihtiyacım var.
Aleyküm selam.. sakinlik istiyorum ☺️
Olur umarım abla ☺️
Umarım ☺️
Sakinliğe ihtiyacım var..
Tatilli bir güne...
tatil kafa dinlemeye ihtiyacım var
Sakin bir güne ihtiyacım var.
Herzaman eğleceye ihtiyacım var🥳🥳🥳
Sakin ortamda eğlenmeye
şu an fazlasıyla sessiz biraz neşeye ihtiyaç var
şu an sadece sakin günlerdeyim
Sakin ve huzurlu olanı seviyorum
Hepsine ihtiyaçım var
Dingin, sakin olsun.
Bugün eğlenceye ihtiyacım var
Sakin ve eğlenceli bir güne
Sakin sessiz bir güne
sakin bir gün olsun
Sakin ve yalniz
Sakin tabi
Sıkıcı
Eğlenceli
Sakin bir güne
Galiba eğlenceli
Eğlenceli
kesinlikle sakin…
Eğlenceli
Eglenceliii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?