Selam ♾️ Her şeyin animasyon olduğu bir dünyada yaşamak ister miydiniz. Mesela minecraft gibi ya da Animasyon filmlerinde olduğu gibi.

Selam ♾️ Her şeyin animasyon olduğu bir dünyada yaşamak ister miydiniz. Mesela minecraft gibi ya da Animasyon filmlerinde olduğu gibi.

Zaten aslında gerçek bir hayatı yaşamıyoruz artık hayatımız sanal dünyadan ve sosyal medyalardan ibaret oldu, oradaki gördüklerimizi oradaki yaşadığımız şeyleri ve oradaki durumları kendi hayatımızı aktararak yaşamayı tercih ediyoruz ama belki de en büyük hatayı burada yapmaktayız Hayat sanal dünyadan ya da animasyon dünyasından ibaret değildir zaten yeteri kadar sahte dünyada yaşıyoruz daha fazlasını istemezdim.
Eğlenceli olabilir denemek lazım uzun süreli sıkarmı sıkmaz mı şu an pek kestiremiyorum

Hayranlarımın ve beni takip eden kişilerin olması güzel sizlere teşekkür ederim 😂😂😂
Ay korkma djdjkfkd sadece güldün diye yapabileceğim bir konu aradım özellikle yapmadım yani dkemelem manyak değilim seni pek takip etmiyorum
Yani sonuçta görüşümü bulacak kadar etmişsin :D :D Teşekkür ederim ne korkması güzelmiş bu şakalar
😂😂😂
😂😂😂
Zaten bence her sey bir animasyon
En azndan similasyon
✨
Evet isterdim.
Cevap
12Cevap
bizim kızın dünyası bu, ideal tipi de burdan hatta.. bizde küçükken tusubasaya aşıktık deyip anladığımı söylemeye çalışıyorum yakınlık kurmak için. : )
Güzelmiş abla :)
Kesinlikle isterdim. Hatta bir Kore dizisi izlemiştim buna benzer :)
Bence de güzel olurdu :)
Evet, her şeyin animasyon olduğu bir evrende yaşamak isterdim eğlenceli olurdu ama bir süre sonra sıkılırdım muhtemelen 😄
Şu anda da aslında animasyonda sayılırız , kısmen uykudayiz Zaten..
Evet isterdim
Hayır istemezdim. Allah'ın yarattığı dünya daha güzel ve gerçekçi. Öbür türlüsü saçma ve APK dolu olurdu lfmcmsmaö
Evet güzel olurdu 😄
Çok keyifli olabilirdi isterdim
en azından denemek isterdim açıkcası
Hoş olabilirdi aslında
Eğlenceli ve güzel olurdu bence
Böyle iyi ya animasyon olmasını istemezdim.
Bi gülüşü var... %1 şarjda parlaklık açtırır.
istemezdim
Ben isterim.
Hayır
Hayır
Eğlenceli olurdu
İsterdim evet
Hayır.
Hayır
Hayır
Eğlenceli olurdu.
Yani garip olur ama isterdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?