Ben böyle durumlarda tartışmayı bırak, Kendi kendime kavga bile ediyorum.. yumruklar 😳tekmeler 🥴havada uçuşuyor..🙄sizde de benim gibi , böyle durumlardan sonra , iç hesaplaşmalar oluyormu 😶
Her hangi biriyle tartıştışıp, o tartışma ortamından ayrıldıktan sonra , yalnız başınızayken, bu tartışmayı devam ettiriyormusunuz?
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Her hangi biriyle tartıştışıp, o tartışma ortamından ayrıldıktan sonra , yalnız başınızayken, bu tartışmayı devam ettiriyormusunuz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hayır ettirmem ki zaten kimseyle de tartışarak zamanımı harcamam
Tartışma olmadan kendi kendime devam ettiriyorum. Sonradan rahatsız ediyor bazenleri konuşma.
Şahsen devam ettirmem. Ama hanımefendi devam ettiriyor 😁
Tabiki kendi kendime devam ettirebilirim artık konu kuzen ve arkadaşı oldu
Evet beynimde devam ediyor.
Beyninizde devam eden bu tartışmalar bazen kırlent veya yastıklara tekme atmanıza neden oluyormu
Olmuyor ama camı çerveveyi indirme isteğini hep oluşturuyor, bir gün yapacağım. :d
Sen yinede bir yastık veya kırlent tekmelemeyi dene cam çerçeve sana zarar verebilir