Her hangi biriyle tartıştışıp, o tartışma ortamından ayrıldıktan sonra , yalnız başınızayken, bu tartışmayı devam ettiriyormusunuz?

Ben böyle durumlarda tartışmayı bırak, Kendi kendime kavga bile ediyorum.. yumruklar 😳tekmeler 🥴havada uçuşuyor..🙄sizde de benim gibi , böyle durumlardan sonra , iç hesaplaşmalar oluyormu 😶
Her hangi biriyle tartıştışıp, o tartışma ortamından ayrıldıktan sonra , yalnız başınızayken, bu tartışmayı devam ettiriyormusunuz?
Her hangi biriyle tartıştışıp, o tartışma ortamından ayrıldıktan sonra , yalnız başınızayken, bu tartışmayı devam ettiriyormusunuz?
Cevapla