Küçük yaşta bilgisayar ile tanıştım 90 larin başıydı. Kod yazmaya çalışırdım sadece tenis oyunu oynamak için o yüzden de kod kitabıyla yatıp kalkıyordum. O yüzden bilgisayar mühendisi olmak istedim ve oldum da
Polis olmak istiyordum. Orta okul zamanı. Polis karakoluna vs gitmistim. Boy olaylarına filan bakmistim. Sonra benim boy uymadığı için. Orada o hayalim kalmisti