Birini bu siteden tanımanın en olumlu yanını söyleyeyim mi?

Yorumlarına bakıyorsunuz mesela geçmişte sevgilisini aldatmış olduğunu ve bunu gururla yazdığını görüyorsunuz

Sonra biranda gözünüzden düşüveriyor Aslında ne kadar karaktersiz olduğunu tanımadan görmüş oluyorsunuz Bazen biraz hayal kırıklığı yaşatıyor ama en azından erken farkediliyor

Zaman insanı değiştirir mi? Sanmıyorum

Buradaki insanlarla tanışılır mı şöyleler böyleler diyenler siz de bu sitede takılıyorsunuz

Olumsuz yorum istemiyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Bu soru hayal kırıklığı içerir
Birini bu siteden tanımanın en olumlu yanını söyleyeyim mi?
Cevapla