Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
Ben kendime her konuda şefkatli yaklaşıyorum tabi ki de.. yani seviyorum kendimi ve kişilik özelliklerimi bunların dışında zayıf olduğum noktalar ve kusurlarım da tabi ki de var mesela bazen çok aşırı duygusal oluyorum ayda aşırı inatçı olabiliyorum bunlar da benim için zayıflık demektir ama benim elimde olmadığı için de kendimi değiştirmeye zorlamıyorum yani çünkü bu şekilde yaşıyorum ben buyum diyorum ve kendimi hiçbir konuda suçlamıyorum hatam varsa kabul edip dersler çıkartıyorum sadece
Bazen hüzünlenirim, bir hüzün kaplar yüreğimi olur olmadık yerlerde. Annesinin dahi şefkat göstermediği, kendisini değersiz hissettirdiği bir kız olarak kendisine annelik yapma vazifesini edinmek de bana kaldı. İnsanların iğrenç, pislik bakışlarıyla muhattap olduğum vakitleri anımsadıkça, gözlerini dike dike, konuşa konuşa öyle bakıyorlar ya, işte ben o anları anımsadıkça bir sızı çöküyor yüreğime , işte o zamanlarda kendime şefkatle sarılıyorum. Onların bakışları seni alçaltamaz, bir daha kimse sana öyle bakamayacak, sana söz veriyorum diyorum kendime. Bu sözü kendime veriyorum, bir daha kimse bana öyle bakamayacak
Çok ağladığımda kendime teselli veririm ve başımı omzuma koyarak benim benden başka kimsem yok derim , en zayıf niktam. ise iyi niyetli oluşum ve duygusal olusum