Neden erkekler hep kadınlardan daha üstün görülür? Neden erkek yapar çünkü erkektir! Ama kadın yapamaz?

Erkek aldatır kadın aldatamaz! Erkek gece dışarı çıkar kadın çıkamaz! Erkek bir suru kadınla takılır kadın yapamaz! Erkek istediği gibi gezer tozar kadın gizlenir yapamaz! Erkek istediği kadınla beraber olur kadın olamaz yaparsa... dur. Bu nedir? Neden böyle sığ düşünür bu insanlar? Kadın neden bu kadar ezilir? Ne zaman biticek bu tabular?
Güncellemeler
+1 yıl
Kendileri istediğini yapıp her boku yiyip sevgilisi deli gibi onu severken ben Erkegim ulan yaparım edasıyla sevgilisini karısını aldatan! Benim çüküm var l*n tavırlarıyla istedigiyle takılıp kız kardesinin en ufak erkekle olan sohbetinde höyyt sen kadınsın kendine gel ! Diyip atarlanan üstüne dayak atan. Ama asla erkek liginden ödün vermeyip kadınsın sen benim çüküm var ben yaparım sus ! Diyen erkekler hala sürüsüne bereket seklinde ortalıkta dolaşıyorlar. Siz geçti diyin ama onlar aramızda :))
Neden erkekler hep kadınlardan daha üstün görülür? Neden erkek yapar çünkü erkektir! Ama kadın yapamaz?
Cevapla