Mesela en sevdiğin şarkı çalınca yanan sigara ve aldığın keyif. Müthiş bir an.

Mesela en sevdiğin şarkı çalınca yanan sigara ve aldığın keyif. Müthiş bir an.

Üniversitede çok güzel bir arkadaş grubumuz vardı onlarla yaşadığımız anıları tekrar yaşamak isterdim
Karaoke geceleri, amaçsız geziler, çorbacıda biten konser geceleri, ilk sigara deneyimi, son dakika yurdun kapısından içeri girmeler ve dahası
Herkes şehrine dağıldı evlendik falan filan instadan foto beğenir olduk işte
Cevap
2Cevap
sevdiğim o tek çocuğun gözlerine dalıp dalıp gittiğim 17 yaş zamanlarım..
Valla çocukluk çağları çok iyiydi ama üniversite falanda iyi yani kişiden kişiye değişir bir durum
the neighbourhood, cigarattes after s. x, chase atlantic, the weeknd dinlerken kahve yudumlamak.
akrabalarımla denize gittigim zamanı😔
İlk buluşma heyecanı.
Gifi görünce... Tekrar izleyesim geldi seni shelby
Bulamadım.
Ne üzücü ki öyle bir an getiremedim aklıma : (
Mangal piknik deniz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?