Linkteki videoyu izleyiniz ve görüşünüzü sonra yapınız... Siz, herkesi memnun etmeye çalışır mısınız?

Linkteki videoyu izleyiniz ve görüşünüzü sonra yapınız... Siz, herkesi memnun etmeye çalışır mısınız?

Kendimi ihmal edemem.. Kimse de kimse için etmesin.. Bak gün gelir, sen bunu dediğinde; "yapmasaydın, ben mi sana kendini ihmal et dedim.." diyecektir..
Teşekkür ederim..
Rica ederim...
Hiç kimseyi memnun etme çabam yok, ben memnunsam gerisi fasa fiso...😎
Teşekkürler...
Ricalar...
Cevap
3Cevap
Ben kimseye yetişmeye çalışmam zaten kendimi düşünürüm sadece değer verdiklerimi de düşünürüm ama kendimi boş vermeden yaparım bunu
Kimse benden daha kıymetli değil.. O yüzden de ne olursa olsun kimseye yetişmeye çalışmam.. Başkaları için kendi hayatımdan vazgeçemem..
Kimseyi memnun etme gbi çabam yk
Bn kendi hayatımın efendisiym kim ne konuşur ne düşünürse düşünsün umrumda değil
Bi yere kadar sonrası öz saygına hakaret olur kesinlikle ✌🏼
Bencilim zaten
bu ülked herkes narsist
özellikle kadınlar!
sende biliyorsun kadınlar daha çıkarcı
etrafında...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar