Hayırdır ne bu kadar neşe, söyleyin de hep beraber gülelim.

Hayırdır ne bu kadar neşe, söyleyin de hep beraber gülelim.

Önceki patron çok itici gülüyordu. Sabah 8, adam da şen şakrak, biz işe başlamışız tövbe bismillah telefonlar susmuyor ama adam milletle konuşup kahkaha atıyor. İş arkadaşlarımla deli gibi sövüyorduk gülme diye. Yalnız sonra adamın boğazında bi şey çıktı, gülmeyi geçtim yemek bile yiyemedi😐
Öyleyse üzülürüm ama iyileşti tabi sonra😅
Aslında çok riskli bi durumdu ses tellerini kaybetme riski vardı doktor doktor şehir şehir gezdi ama kendiliğinden düzeldi😅
Sorma😅😅😅
Günaydın abla, hayır benim sinirimi bozmaz yani bir kişi keyifli olabilir ama durduk yere gülüyorsa belki de sinir etmez de ayni başım ağrıyabilir. çünkü uyandıktan sonra kendime gelmem zor oluyor uykulu ve bitkin oluyorum gözümü açamıyorum yani eğer ben uyandıktan sonra gülüyorsa pek de bir şey yapmazdım ama doğal olmayan kahkahalar evet sinirimi bozar biraz. çünkü uyandıktan sonra sessizlik seviyorum ben
Günaydın Barış 🎈
insanların keyifli olması beni hiç rahatsız etmez. istedikleri saatte gülsünler, kahkaha atsınlar. sadece doğal olmayan kahkahalar çok sinirimi bozuyor.
Cevap
25Cevap
Kahkaha atan insandan zarar gelmez gı, ne güzel işte enercii diye güne başlıyoruz...😄🥳
Hayır bende onlardan biri olabiliyorum bazen
Tersimden kalktıysam evet çok fazla sinirimi bozar.
Yoo herkes kucak dolusu gülsün, mutlu olsun sinirimi bozmaz.😊
bi dur ya daha gözümüzdeki çapağı silmedik nooluyo
Yüksek sesle konuşup kahkaha atıyor ve beni rahatsız ediyorsa sinir krizi geçiririm oracıkta.
Hemen dibimde yapan olursa uyarırım, devam ederse tokatlarım..
Onlar çabuk ayılıyor demek ki 🙄
Tersinden kalkmışsın demek
Sabah sabah yüksek sesle kahkaha atılması pek hoş değil
İçten ve samimiyse hoşuma gider, günümü güzel geçirmeme bile sebep olabilir 😄
Kahkaha atarak gülen kadınlardan nefret ediyorum.
Mutlu oluyorum valla duyunca kahkahalarıni mutlu insan görmek beni mutlu ediyor
Keşke Herkes öyle olsa bu mutlu ederdi elbette..
Heralde sabahın köründe agresif olan bir tek benim.
Artık gülen insan görmek zor. Bence sorun yok.
Şu enerjinden birazda bana ver diyesim geliyo öylelerine
Hayır, aksine iyi gelir. Ben de sabahları güne enerjik başlayanlardanım
Ben daha ayakta uyurken biri kahkaha atsa uykum açilirdi belki 🤭
Çevremizde gülen insan sayısı zaten az rahatsız olmayın
Hayır ben öyle bir insanım 😃
Bence de gülelim. Evet neye gülüyoruz😀
Sabah sabah dertleri ne 🙄
Yüksek sesle gülünmesi bazen rahatsız ediyor.
Kesnlkle bozar yapmacıkk
Kesnlkle
Normal olarak günü her saati kahkaha attığım için bilmiyorum 😂
Hayıdır keyfin yerinde mi derim obloo
Hayır bende kahkaha atmayı seviyorum mesela 😄
Neden sinirimi bozsun?
Yani keyfim yerindeyse olabilir
benı uyandırmıssa evet zaten uyanıksam hayır
Ne güzel hayat doluymuş derim
Yooo Gülmeyi unutmayan insanları çok severim
Hayır, bozmaz.
ters tarafımda gıcık olurum o bana batarr
Pozitif şeyler beni sinir edebilemez
Hiç denk gelmedim sabah sabah.
Sabahları sahte de olsa gülümsemek iyi gelir
Yokkk
kesinlikle
Hayır bozmaz
Evet
Evetttt
Gecesi güzel geçtiyse
Ben komple insanlara sinir oluyorum
O ben oluyorum 😄
Bazı günler :)
Aynı düşüncedeyim
evet kesnilikle
Hayır bozmaz
Beni deli eserler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?