Selam ♾️ Çok zeki olsaydınız yani dünyada ki en zeki kişi de olabilirsiniz, kendiniz için özel olarak ne tasarlardınız veya neler icat etmek isterdiniz. Veya bunun yerine bu zekayı insanlık için mi kullanmak isterdiniz

Selam ♾️ Çok zeki olsaydınız yani dünyada ki en zeki kişi de olabilirsiniz, kendiniz için özel olarak ne tasarlardınız veya neler icat etmek isterdiniz. Veya bunun yerine bu zekayı insanlık için mi kullanmak isterdiniz

çok zeki olsaydim kendime zaman makinesi gibi bir şey icat etmek isterdim.. çünkü bu beyin ile yeni fikirlere ve yeni üretkenliğe çok ihtiyacım olacak. ve bunun içinde zamana ihtiyacım var 💨 onun yüzünden zaman makinesi derdim.
bilmiyorum saçma bir görüş de olabilir emin değilim 🙏🏼
Bende zaman makinesi icat etmek isterdim :)
hiim anliyorum e guzel
Sadece zeki olmak değil, çok çabalamak ve elektronikten anlamak gerekiyor. :D Yani kısacası sadece zeki olanlar değil, aynı zaman da o alana merakı olanlar ve üretmeyi seven insanlar bunu başarabilirler.. Sanırım ben kendime görünmezlik kalkanı pelerini ya da giysisi :D
Çok güzelmiş :D ✨
Teşekkür ederim :D ✨
Teşekkürler Barış :D ✨✨
Günlük işleri yaptırabileceğim robot süper olur, ben de keyfime, hobilerime odaklanırım.
Çok teşekkürler 🍀😎
Rica ederim 🍀😎
İnsanları ilk bakışta ne olduklarını anlayabileceğim bir şey icat etmek isterdim😬
Rica ederim 🦋☺️
Cevap
33Cevap
Yılıcı olabilecek kadar büyük Depremleri 5 yıl önceden bilebilecek bir alet
insanların zarazsız bir şekilde yabancı dil öğrenmesini sağlayacak bir alet
Birde yiyecek ve su ihtiyacını gideren yemekler kadar lezzetli ve doyurucu haplar icat edilmeli
Depremi önceden bilmek hayat kurtarır hatta çok önceden bilmek şehride kurtarabilir
Hapte çalışan yanlız insanlar o hapları yiyerek yemek pişirme derdinden kurtulabilir tabi isteyen normal yemeklerinde yemeye devam eder ve deprem tarzı olaylarda çantalara rahatlıkla çok fazlası sığar ve uzun günler hayatta kalmasını saglayabilir
Dilde zaten ögrenilmesi zor ve çok gerekli bir şey
İnsanlara zarar vermeyen bir şey isterdim malum yapay zeka iyi gibi dursada geleceğin tehtidi onun dışında kendim içinde iyi şeyler çeken bir makinem olsun isterdim zihin gücüyle anında o şeyleri bana getiren ve hisleri kontrol etmeyi sağlayan bir sey ya da bir kostüm
Öldürmeye programlı robotlar icat ederdim milyonlarca hemde kötülük yapanları düşünenleri ortadan kaldırıp temiz bir dünya ve güzel kalpli insanlar var olsun diye burası Türkiye olduğu için kadına coluk cocuga hayvanlara yağılan eziyet taciz tecavüz madde satısı yapanları katilleri yok olmaları için herseyi Yapar dım
Direk Optimus gibi robotlar yapardım. Hem seyahat için hem de savunmak için birebir.
Eee sitenin hepsi çok zekiydi noldu icatlar nerde 😂😂😂 portal açarak dünya turu yapmak güzel olabilir özellikle ayna portalı çok ilginç gelmişti ya da alternatif verenlere giderek kendimi bulup başka evrende de Aynı hataları yapıyor muyum bir bakardım 😂
Hayalimdeki süper güçlere sahip olmak, ışınlanmak ve zamanı kontrol edebilmek, için çalışırdım 😄 bir de kuantum alemini çok merak ettiğim için kuantum fiziği hakkında araştırmalar yapar, daha çok bilgi edinirdim. Sonra da çoklu evren teorisini kanıtlamak isterdim. Merak ettiğim çok şey var, sorularıma cevap arardım sürekli..
Öncelikle ben Bruce Wayne (Batman) karakterini seviyorum zeki ve iyi bir dövüş ustası
Görünmezlik içeren kıyafetler icat etmek isterdim bir de kıyafetlerin özellikleri sadece görünmezlik ile kalmazdı roket, mermi, nükleer e bile dayanıklı bir kalkan gibi wakandalıların vibranyumu gibi işte 😄 anladın sen
Zamanda ileri gitmeye inanıyorum bu bulunabilir. Ama ben zamanda hem ileri hem geriye, istediğim tarihe gidebileceğim bir zaman makinesi bulmak isterim.
İkinci olarak da bu pek mümkün gözükmüyor, bir süper kahraman özelliği gibi daha çok ama istediğim anda görünmez olmak isterdim. Hatta ilk yazdığımdan daha çok isterim ama pek mümkün değil.
@Berivann6 demirden bir aletin içerisinde, kilometrelerce yüksekte, kilometrelerce hızla, binlerce kişinin bir yerden bir yere gideceğini de kimse tahmin edemezdi. Aynı şekilde dünyanın ucu ile telefon ve görüntülü konuşmalarda çok acayip şeyler. Geçmişe gitme üstüne ne olur, nasıl olur da gidilir bilmiyorum ama zaman evrenin her yerinde eşit işlemiyor. Sadece örnek vererek bir durum anlatacağım, sayılar tamamen sallamazyon. Şimdi uzayda ya da başka bir gezedende geçen bir dakika, burada 20 dakikaya denk geldiğini düşün. Senin bu gezegende 1 yıl geçirdiğini ve dünyaya döndüğünü düşün. Sadece 1 yıllık yaşlanarak, geldiğinde senden 19 yaş küçük oğlunla aynı görünebilirsin. Yani bu zamanda ileri yolculuk anlamına gelir. Ama geri gidiş yok. Belki de olacaktır.
Zaman makinesi geçmişimde yaptığım hataları yapmamak için
O değil de çok kolay harcadılar strange filminde :D
He valla ya Vanda yı çok severim ama böyle de öldürülmez yaa😀
Alternatif evrenlere geçiş yapabilen bir ışınlanma sistemi 😃 bütün alternatif benlerle buluşup beraber bir şeyler yapardık
Kesinlikle abla Iron man sevdiğini bilmiyordum :D 🤗 ✨
aaa sevmem mi seriyi yüz kere izledim 😀 tony stark severiz aynı zamanda jonathan wick ide yüz kere izledim 😀
İkisi de çok sevdiğim seriler ama John wick yeri ayrı tabi. Iron man izleyip bazen gaza geliyorum :D :D
tony stark tam bir serseri 😂 jarvis ile konuşmalarına hastaydım ayrıca zırh giydiği zaman şu jırt jırt makina sesine bayılıyorum mesela hani ateş ederken falan çıkıyo 😂
Evet çok havalı jarvis gibi bir yapay zekam olsun isterdim 😂😂
ben bunu hep düşünürüm izlerken 😂 ah beee jarvis keşke benimde yapay zekam olsa diye 😀
o zaman bir jarvis gelsin mi? 😂
m.youtube.com/watch
Bir de benden gelsin o zaman https://www.youtube.com/watch?v=QImqMCNDiIs 😂😂
jarvis işte çık tatlı ya kendi kendine planlar yapıyordu 😀😂
Evet abla bir de çok nazikti bir robota göre 😂😂 şimdi fark ettim kız olan versiyonunu icat etmek isterdim sdjsdj
nazik olmak zorunda çünkü insan değil 😂😂
Güzel sözdü çok doğru 😂😂
ne sandın kardeşim 😌
Bir isteğim var bununla ilgili ama insanların hayrına olur mu bilemiyorum 😀
@Tfngnl insanların aklını okuyacak çip.. düğmeye basınca görmek konuştuklarını düşüncelerini okumak
@Tfngnl biliyorum onun için diyorum ama iyi mi bilemiyorum diye.. sadece fikir gerçeğe dökülmemeli
@Tfngnl aynen ☺️
@Berivann6 benimki fikir ama hayata. gecmemeli elbette.. Elon musk yaptıysa sonu kesi kötüdür zaten
Evet Elon şeytanın teki kendisine taksın o çipi insanlara veya hayvanlara değil 😄 zaten bir ara kedi ve köpeklere zorunluydu aynı ası olayındaki tesgah gibi otobüse alınamıyordu cipsiz kedi biz yine yaptırmadık şimdi hiç adı bile geçmiyor ama malwsef diğer ablam Ankara 'dan bize geldiği için korkudan yaptırdı ama o durumuda hiç istemedim
@derinmavi27 bence çok güzel olur abla :D
🌷
Emin değilim hiç barış 😀
@Berivann6 yaptırana kadar neler neler yapıldı bu millette Varya.. unuturlar ama yazil
Bol para getiren bir iş veya sistem oluştururdum.
Kendim için yapıcam millet fakir kalabilir shdj
Beni de işe alsana :D
Tamam😄
Hayatımı kolaylaştıracak icat yapmak isterdim. Uçan taksi güzel olurdu işe hemen varırdım. Jetgiller gibi:)
Nörolojik bir şey icat ederdim insanların ne kadar güvenebilir yüzdesini çıkarsın diye mesela 😄
İron Man gibi bir zırh yapardım çocukluğumda hayal ederdim, Spider-Man gibi bir Örümcek ağı icat ederdim. Uçak falan icat ederdim
Şöförsüz araba gibi bişey. Tek kişik böyle beni alacak gideceğim yere götürecek ve bunun için benden para istemeyecek.
Kesinlikle bir arkadas yapardim kendime. 😂benim çeneme dayanacak biri ve yemek yemeyi sevecek
Kesinlikle ışınlanma, ülke ekonomisi düzelir bu sayede.
Çok zeki olsaydım şu Black Mirror'daki Ash'i kendime yapar mis gibi yaşar giderdim
Zaman makinesi tasarlardım. Geçmişe gider ve orada kalırdım 😄
Robot ordusu insa edip dünyadaki savasi ve terör örgütü bitirirdim
Profesyonel kalpazan olurdum aga maksat bilimin önü açılsın sayemizde
Kem göz savar. Kötü enerjileri çiuv ciuv kendimden uzaklaştırırdım.
Oturduğum yerden ömür boyu para kazanabileceğim para basan bir makina icat etmek isterdim.
İnsanların beynini okumak için ileri teknolojiyle donatılmış elektronik cihaz.
Marsta yaşayabilecek bir ekosistem tasalar tası tarağı toplan oraya giderdim.
Dünyadaki kötülükleri doğaya çevreye hayvana zarar veren sinsi ikiyüzlü gıybet dedikodu fesat insanların yok edebileceğim icat yapmak isterdim
Ironman zırhı 😅
Çok iyi olur :D
Zaman makinesi çünkü hayattan bıktım ya oleceğim gün veya en mutlu döndüğüm anlara giderdim
Vücuda zararı olmadan regli olayını yaz ayları kesmek olurdu galiba
Zaten zekiyim ama üşengecim icatlar için.
Işınlanma kesinlikle
Bir de kendi kopyamı yapmak isterdim. Benim yapmam gereken her şeyi o yaparken ben de istediğim yere ışınlanırdım.
Aklıma gelmiyor djdod
Aklıma şu an gelmiyor ya skspwöfpwöşgeğ
Tesla gibi insanliga faydali bi cok icat
Kendi bedenimi dönüştürürdüm
Çalışmama makinesi 😂
Görünmez olmak
Işınlanma iyi olurdu
Fakirlerin karnını doyururdum
Sorduğun bu soru sınırlı zihinler için bir muamma.
uçmayı veya ışınlanmayı
Hiç yorulmadan fit vücuda sahip olmak dd
Görünmezlik ve gençlik aşısı
Kendimden 10bin tane daha klonlardım.
hizli konum degistirme
I m ayrın men snshsh
Mutluluğu
Zaman makinesi
Işınlanma
Tahmin bile edemezsin belki sjsjjaja
Teleport
Robot köle
ışınlanma makinesi,
Şimşek depolayici
zaman
Yürüyen uçak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?