Ben hırslı ve mücadeleci olgun bir araba olan 2010 model BMW 320i gibi peki sizinki?


Ben yerli milli arabamız olan TOGG a benzetirdim. Hayallerin gerçekleşmesi olarak yorumluyorum. Tıpkı benim hayatım ve hayallerim gibi..
Çok süper bir yorum bu
🙂 teşekkür ederim
Rica ederim 🪐
Teşekkür ederim 😊
Bir arabaya benzetmezdim sahsen. Çünkü o kadar arabalardan anlamiyorum. Arti hayatimi benzetmek istemiyorum hiç bir şeye.. 😊
Hmmm anladım benzersiz güzel bir hayatın var o zaman maşallah Allah nazardan korusun
Teşekkürler. Güzel mi? Neresinden baktığına bağlı aslında hayatın. Sen nasil bakarsan güzeldir..
Tabiki neresinden baktığına önemli bu ama güzel yanları vardır illaki o yüzden dedim
Yani öyle 😊
😊😊
Bsbdbbd yanlış yere yazmisim😂😂
Canın sağolsun 😀
Cevap
3Cevap
Bugatti
Ooooo
Ben de 320 meraklısıyım.. :/
Aynı şekilde
Tesla ( hayatim tesla gibi hizli )
Arabalardan hiç anlamam.
Hayatımızla arabanın ne alakası var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar