
Ben de genelde başıma gelen güzel olayları bir süre saklarım. Çünkü hemen nazar değiyor😅😅
Bir de hayallerimi herkese anlatmam. Anlatırsam kesin olmuyor.

Ben de genelde başıma gelen güzel olayları bir süre saklarım. Çünkü hemen nazar değiyor😅😅
Bir de hayallerimi herkese anlatmam. Anlatırsam kesin olmuyor.
Uzun yıllardan beri üzerimde nazar olduğunu düşünüyorum. Son üç yıldır geçirdiğim psikolojik rahatsızlık kalmadı. Aile genelinde başarılı ve zeki biri olduğum için hemen herkes beni konuşur. Özellikle sabahın köründe kalkıp ders çalıştığım zaman halam bunu hemen gidip çocuklarına yetiştirmişti. Nazar gerçekten var.
Ben bu hurafe sözlere inanmıyorum
Niyemi başıma gelen biseyi anlatınca ne olucak ? Zaten olan olmuş?
Okulu kazsnmis okumuş atanmış ? ee neyini saklim bunun ?
Nası bi beyin yapisina sahip bu organizmalar anlamam
Olan olmuş beyler bayanlar merdivenden kayanlar
İnsan içini dökmezse şişer patlar
Sevincimizi, güzel olayları dostlarımızla ve sevdiklerimizle paylaşırız.. onlarında sevincimize ortak olacağını biliriz. Herkesle, her şeyi konuşarak, anlatarak gevezelik yapılmaz.
Haset' in uykusu hafif olur diye buyurmuş sevgili Peygamberimiz (s. a. v.)
Rabb'im sana ne güzel lûtfetmiş, ikrâm da buyurmuş kâfi değil mi?
Rica ederim.🌺
Cevap
31Cevap
Başıma güzel olay gelmediği için maalesef kimseye anlatamıyorum. kötü olaylar geliyor onları da zaten anlatmak istemem zaman kaybıdır benim için.
Hayır anlatmam hasedin uykusu hafif çünkü 🤐
En sevdiklerime anlatırım, tutamam ben içimde
Kötü olayları da anlatırım hatrı kalmasın
Olayın gerçekleştiği an anlatmaya başlarım ben, içimde tutamam güzel şeyleri.
O keyfimi paylaşmak mutlu ediyor.
Bu nazardan korkma olayı bende de var. Kesinlikle kimseye anlatmam.
Herkese her şey anlatılmamalı zaten. Hani ağzı olan konuşur malum.
Çok doğru. Bir de kenafir gözlüler var.
Benim anlattığım şey, 2 gün doğru ilerlemez. O yüzden anlatmam 😂
😅neden böyle oluyor ya
Bilmiyorum 😂
Iki tane oglum oldu. Bundan guzel ne gelebilir bir insanin basina. Vatan'a iki kinali evlat yetistiriyorum.
Aynen her şeyi herkese anlatmamak gerek. Komşuya helal olsun hava atma derdi olmamış iki yıl boyunca..
Herkese anlatılacak güzel şeyler vardır ve herkese de anlatılmayacak başka güzel şeyler de vardır.
Mucizeyi hem arkadaşa hem kuzenlere iki kuzen ama sevmediğim kuzene dedim ki kör olan gözlerim açıldı
Anlatırım, nazara inanmam insanların da ne dedikleri umurumda değil :D
Hayır anlatmam. Hayatım hakkında bilgi vermeyi sevmiyorum. Kimsenin hayatını da merak etmem zaten.
Başıma gelen güzel şeylerin duyulma süresi 10saniye🙈🙈
iyi veya değil paylaşmıyorum hepsi bana kalmalı bende kalmalı
Ağzımı tutamıyorum genelde ama anlatmam çoğunlukla, nazara çok çabuk gelirim çünkü.
Herşeyi anlatıyorum maalesef kendimle ilgili çok nadir bir şey saklıdır.
Çok iyi giden şeylerin tek sırrı kimseye anlatmamaktır
Ben başıma gelmeden anlatırdım olacak ise bile olmazdı :)
Anlatcak bişey olmuyo gerçi ama olsa da anlatmamm😊
Ailem ve birkaç yakın arkadaşım herşeyimi bilir. Tabi ben de onların
ben nazardan dolayı değil ayıp olmasın diye anlatmıyorum genelde
Anlatırdım ama hataymış gerçekten deneyimledim. Bir daha her şeyi öyle uluorta anlatmıcam. Saklı kalsın bir tek ben biliyim sorun yok.
Benim başıma güzel olaylar gelmiyor gelsede kimseye anlatmam sevmiyorum
Hiçbir şey ağzımda durmaz
😅😅
Gülme. O yüzden başarılı olamıyorum
E anlatma o zaman.
Durmuyor ağzımda
Kesinleşene kadar ağzımı bıçak açmaz 😅
Bu ben😅
Güzel her olayın arkasında iki misli geri dönüşümlü bir iadem oluyor o yüzden kimseye söyleyemiyorum yüzüm daha gülmeden sonlanıyor
anlatiyorum ben ya agzimda bakla islanmiyor
Herkese anlatmam
hayır ben kimseye bişey anlatmıyorum.
İyi olay gelmiyor ki be
Evet ya anlatmasak şimdiye neler olurdu (
anlatırım ben duramam
Anlatmamak lazım, nazar değiyor sonra
Kimseye anlatmadıklarımızda olmadı 🤔
kimseye anlatmam ki nazar değmesin
Hayallerde güzeldi yaşayabilseydi 😎
Haklı, doğru söylemiş
Herşeyi anlatmayı sevmem
Cok yakinlarima anlatirim ancak
Hayır anlatmam nazar değmesin diye😊
nazar olacak diye korkarım
hayır anlatmam anlatınca büyüsü kaçıyor
Hayır. İyi şeyleri mahvederler
yakınıma sadece
Kimseye anlatmıyorum
Evet
Kimseyi anlatmam
Anlatamam
Hayır
Anlatamiyorum
Anlatırım
Anlatmamak lazım
Sanırım yok, 1'e 430 oran tutturmak yeterli gibi
Biliyordum biliyordum 😂😂
Neyi?
Belli olmuyor bazen kendimden bağımsız soruyorum. Yorma kafanı böyle sorularla.🙂
Sanmıyorum endişelenme🙂
Anlata anlata hayatımda güzellik kalmadı.
Hayır anlatılmaz
Çok az kişiye
Anlatmam insanlara güven olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?