Çalıştıgım şirket altımıza araç verdi tatil günlerinde kullanırsak km başına 2.5tl kesiyor maaştan siz olsanız kullanırmıydınız?

Km de 2.5tl kesiyor araba bizde kalıyor sürekli 2022model araba çok rahat konforlu ama 2.5tl maaş biter kullanırsam diye dusunuyorum siz olsanız kullanırmıydınız arabayı özel işleriniz için
Çalıştıgım şirket altımıza araç verdi tatil günlerinde kullanırsak km başına 2.5tl kesiyor maaştan siz olsanız kullanırmıydınız?
Cevapla