Merhabalar herkese. İçinizde hiç affedemediğiniz birisi oldu mu olduysa bunu nasıl aştınız?

İçinizde affetmek isteyipte bir türlü affedemediğiniz birisi oldu mu? Geri dönse ve reddetsem bir kere onu sanki içim rahatlayacak bir nebze. Affetsem biliyorum yine kötü anılar aklıma gelecek daha kötü olacak her şey. Çok berbat bir duyguymuş meğer içinde bir insanı affedememek. Ama bu izleri bırakan şahıs umarım geri dönmez ve ahirete kalır hesabımız inşallah 🙏 çünkü dönüş olsa ne yapacağımı bile bilemiyorum 😢 bu duyguyu yaşayanlar varsa aranızda deneyimlerini paylaşırsa çok sevinirim. Çünkü bu durumu kendi içimde aşmalıyım. Yoksa giden gitti biten bitmiş olanlar olmuş…

Merhabalar herkese. İçinizde hiç affedemediğiniz birisi oldu mu olduysa bunu nasıl aştınız?
Cevapla