Ben zeka seviyesi düşük, yarım akıllı olduklarını düşünüyorum.
Herkesi kendi gibi sanan insanların zeka seviyesi düşük müdür?
Ben zeka seviyesi düşük, yarım akıllı olduklarını düşünüyorum.
Herkesi kendi gibi sanan insanların zeka seviyesi düşük müdür?
Hayır değildir ama iyi niyetli saf olabilir.
Aslında şunu kast ettim; psikopat bir insanın karşıdakini kendi gibi sanması gibi.
Fazlasıyla
Cevap
2Cevap
Sadece fazla iyi niyetliler
Aslında şunu kast ettim; psikopat bir insanın karşıdakini kendi gibi sanması gibi.
Atalar bile demiş reis kişi kendinden bilir işi.
Çok doğru bir söz
Yani değişir bence bu
Konuya göre mi?
Evet bence oyle bazen insan kendisi gibi görebiliyor herkesi ya saflığından ya yaşadığı coğrafyadan vs. vs.
Katılıyorum
😉👍
👍🙂
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar