Selam ♾️ Güneşin doğuşunu kiminle izlemek isterdiniz, Ben yalnız gün doğumunu izlerken hiç bir şey düşünmeden sadece anı yaşamak isterdim. huzurlu bir yerdeyken.

Selam ♾️ Güneşin doğuşunu kiminle izlemek isterdiniz, Ben yalnız gün doğumunu izlerken hiç bir şey düşünmeden sadece anı yaşamak isterdim. huzurlu bir yerdeyken.

Hiç gün doğumunu izlemedim, beklemedim izlemek için lakin izlemek isterim, günün nasıl doğduğunu ilk olarak tek başıma izlemek isterim, sonra da sevgiliyle
Teşekkür ederim 🌸
Yalnız olmak isterdim buna değer birisi Yok hayatımda
🌷💜
🥰🦋
İzleyemem ben, uyuyakalırım 😅
Bu ben ahaha 😅
En son ne zaman sabahladım hatırlamıyorum bile djsj benlik şeyler değil :D
Bende en son izlemek için bekledim baktım güneş gelmiyor uyuyum dedim sdjsdj :D
ya ahaha “Güneş gelmiyor” koptum 😂
😂 sjsjsj
Teşekkür ederim 🥳
Rica ederim ✨🥳
Cevap
14Cevap
Kimseyi istemem tek başına izlerdim...
🍀☺️
Fark etmez gürültü yapmasın yeter
Gün doğuşunu değil batışını izlemek isterdim Barış o saatte imkansız uyanamam 😅 yalnızlığı tercih ederim böyle ortamlarda
Bende öyle :D sırf geç kalktığım için romantik olamıyorum
İlerde hayatıma eşlik etmek için can atan en kıymetli hayat arkadaşımla..❤
Umarım bir gün olur abla hatta en kısa zaman da 🙏🌺
Kac yildir hayattayim hala gunesin dogusunu izleyemedim... mumkunse sevdigim adamla izlemek isterdim de aday adayi bile yok😂
Bende de durum aynı, sevdiğim kadın yok daha :D
Hay olsa bir dert olmasa bir dert😅
Kimseyle Barış, o saatte yalnız izleyip tefekkür etmek daha güzel.
Bence de
🍀
@ageof2 @27esmerim @cursedplatoon Kamp yaparkene gun dogumuns denk gelmek efso olurdu
@27esmerim 💓 o seref bana ait
Rica ediyore 😌
Bi de odun ateşinde kaçak çay demleriz… Ohh miss ☕️☕️☕️
Daha önce arkadaşlarla kampa gittiğimizde izlemeye çalıştım ama uyuya kalmışım. Neyse sevdiğime saklıyorum ☺️
Hintli yoga grubumla değil tabiki sevdiceğimle 😂
😂😎
😂👍
@symyrne @Kirginimcokk0 @Nestleseverxxx @alfia
Izleyek 😎😍 kahveler benden sigaralarveksik
@Nestleseverxxx o da benden djdjdj
👏Adamligin kitabini yazwn adam sjdjd
Sevgilimle ama doğuşu yerine batışını tercih ederim.
Mümkünse tek başıma izlemek isterdim, daha huzurlu hissettirirdi bence ✨
Gülünce güneşi doğduran biri olabilir🤔 gerçi onunla izlerken batmaz o güneş hiç
Tek izlerdim. Tek başıma hayal kurmak daha kolay
Yanında mutlu olduğum insanlarla izlemek isterdim.
Nasip olursa gelecekteki ailem ile izlemek isterdim.
Ali'mmm le birlikte seyretmek keyifli olurdu 🥰
Kimseyle, niye izliyim ki film mi bu? Bi bakar geçerim
Sadece kendimle..
Yalnız istesem çok şık olur.
🤗🦋
Huzur bulduğumla
Yatağımla mutluyum knk 😂
Bizim evden gözükmüyor güneşin doğuşu
Tek başıma
Nasibimde varsa eşimle izlerim
Peygamberlerle
Yalnız olmak en güzeli olurdu
Yalnız manzara izlemeyi daha çok seviyorum
Sevdiğim kadınla beraber
2 çocuğumla biri sağıma öteki soluma misss
@cilgin-haritaci ❤️
Tabii ki de sevdiğimle izlemek isterdim.
Annemle
🌸🌸
Yarimmmm @The_Muallime ❤️❤️
Kendim
Sevdiğim kişiyle.
Tek başıma
Sevgilimle
Köpeğimle
Tek başına
Tek izlemek isterim
Tek başıma.
Sevgilimle
Tek başıma
Tek basima
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?