
Nasıl rüyalar görüyordu ki kontrol etmek istedi garibim hgfds

Nasıl rüyalar görüyordu ki kontrol etmek istedi garibim hgfds
arada iyi olurdu aslında, ne fantastık kurgular yapardım hemde, ama rüyalar da Hayatın ta kendısı gibi, tepetaklak, bahta ne çıkarsa 😀
Ben kontrol ediyorum
Yazık adama acıdım
Cevap
5Cevap
Evet var ben bir kere kontrol etmiştim onda da uyanmak için kendimi öldürdüm :D
Ben az çok uyumadan önce düşünüyorum sonra rüyamı görüyorum. Örneğin karnım aç uyuyunca aklım yemekte oluyor rüyamda yemek yiyip tat alıyorum.
Tabii ki var, ama ben şahsen kontrol etmek istemezdim. Rüyalarımın doğal akışını takip etmek daha ilginç geliyor.
Kontrol etse ne olacak ne değişecek hayatında. Saçma geliyor bana.
Kontrol etsem ne olacak ki ya acıları getiricem ya da olmayacak hayalleri yaşayacağım hiç rüya görmemek daha iyi bence
Ben kontrol etmiştim bir kere
Ben ediyorum yaa :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar